Scallone Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Skjer det noe på bilfronten for tiden eller? Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Jeg har delt lampene og sota dem :p http://home.online.no/~kholger/polomekk/bilder4/Lars%20011.jpg Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 kan bli fin den :) stilig farge :P Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Har nå gjort unna d meste av sveisinga, Så nå er d sparkling for alle penga:) Var meningen å legge inn noen bilder nå, men får d ikke helt til... D får bli senere en dag:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Får det til du sveggen! Du har holdt på mye med den bilen der gitt:P Skrur mer enn du bruker den! ;) Hadde jeg bare hatt tålmodighet som deg....:P Jeg liker forresten veldig godt den fargen som er på fra før av og jeg.. Men kunne blitt fancy med en mørk svart/lilla farge, perlemor kanskje? Lykke til videre!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 På tide med en litn oppdatering igjen kansje... Fått gjort litt no i d siste!:) Ett Bilde sier mer enn tusen ord så....: For de som lurer på hva jeg har på så er d sprøytesparkel! Skal prøve å få grunnet fortest mulig nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Satan, dette blir fett! blir det G40 i denne eller? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 G40 her ja...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ser ut til å bli bra, har vel ikke lyst til å kjøpe et høy glans polert toppdeksel for G40? Dietrich chip med laderhjul? Portet G40 innsug? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ser ut til å bli bra, har vel ikke lyst til å kjøpe et høy glans polert toppdeksel for G40? Dietrich chip med laderhjul? Portet G40 innsug? Pris på dette komplett da?? Fin pris ja!:):) Vet du ca hk & nM økning kansje i forhold til orginal??kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Kult prosjekt dette! :thumb Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 du går grundig tilverks på bilen ja ;) håper det blir like bra som insatsen ;) lykke til Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Pris på dette komplett da?? Fin pris ja!:):) Vet du ca hk & nM økning kansje i forhold til orginal??kiddie I følge Dietrich skal det gi 14o hk men husker ikke hvor mye nm. Du kan få alt for 1800,- noe jeg vil si er billig.... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg liker disse poloene mer å mer.. bakluka ble knall bra. men sprøytesparkel? hvorfor? =) hører den er sterkt anbefalt å ikke bruke, pga den trekker til seg endel vann osv. som sagt bare hørt! ellers, STÅPÅ Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg liker disse poloene mer å mer..bakluka ble knall bra. men sprøytesparkel? hvorfor? =) hører den er sterkt anbefalt å ikke bruke, pga den trekker til seg endel vann osv. som sagt bare hørt! ellers, STÅPÅ Takker for positiv respons, digger bakluka selv..! Når d gjelder sprøytesparkel så er d helt genialt å bruke når en sparkler såpas store områder med mange krinkler og kroker. Dette er for å unngå flimmer når en har ferdig resultat slik at bilen blir "tråd-bein". Alt sparkel trekker jo og holder på vann som de fleste jo vet, men for å unngå dette mest mulig ble d lagt såkalt "sealer" 1k füllerprimer (eller syregrunning som noen kaller d)direkte oppå sprøytesparkelet etter at d var ferdig slipt...! Har nå lagt 2k HS Füller over dette og bilen er nå stuet bort en stund for og stå en liten mnd. slik at detter for trekt seg godt inn og løsemidlene ut pluss at evt. sparkelsynkinger blir avdekket FØR lakkering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg