ona Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 kjørte hjem fra jobb i morges. plutselig skjedde det ingenting når jeg trykket på gassen. så stoppet motoren. fikk den i gang igjen før bilen stoppet, men ble litt bekymret. motoren har aldri stoppet på den før. er en 93 mod 240. vet det er lite info for å finne ut hva det kan være. men har dere noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bensin? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ona Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 bensin nok på tanken...tenker du på tilførselen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Merkelig. Nesten uforklarlig at en 93-modell 240 stopper når den ikke skal det! ;) Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Skjekk sikringer, bensinfilter etc.. Starter den ikke i det hele tatt? Gnist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ona Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 joda. den starter og går. den bare stoppet når jeg kjørte i 50kmt...motoren sluknet. fikk den til å starte igjen da. har kjøpt bensinfilter. vet det er lenge siden sist det ble byttet.... da jeg startet den i sted "hoppet" nermest mororen noen sekunder like etter start når jeg gav gass... hele bilen vibrerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 ville nok satset på bensinfilter i førsteomgang :) ellers kan det være dårlige tennpluggkabler, dårlig tilførsel til coil.. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg tror Malone er inne på noe, gå til innkjøp av plugger - kansje også rotor, fordelerlokk og pluggledninger. Luftfilter er også en ting som mange glemmer å sjekke... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bensinpumperele... Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ona Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 ok, har byttet luftfilter. skal bytte bensinfilter. plugger vet jeg at det er lenge siden har blitt byttet. om releet var ødelagt så ville jeg vel ikke fått start på den igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 ok, har byttet luftfilter. skal bytte bensinfilter. plugger vet jeg at det er lenge siden har blitt byttet. om releet var ødelagt så ville jeg vel ikke fått start på den igjen? Har vært borti det problemet 1000 ganger! Min stoppa tidligere i sommer pga samme problemet. Men jeg lodda bare over printplata, så var den god som ny:) Koster i overkant av 600kr tror jeg. Men ja, hvis den stopper så starter den igjen etter noen minutt Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hvis det alikevel er lenge siden det er byttet plugger, er det billig å gjøre det først. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hvis det alikevel er lenge siden det er byttet plugger, er det billig å gjøre det først. Klart det er jo lov å prøve. Men har tro på at det er pumperele... Blir artig å se hvem som har rett:) Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ona Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Har vært borti det problemet 1000 ganger! Min stoppa tidligere i sommer pga samme problemet. Men jeg lodda bare over printplata, så var den god som ny:) Koster i overkant av 600kr tror jeg.Men ja, hvis den stopper så starter den igjen etter noen minutt med printplata mener du da releet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 med printplata mener du da releet? Stemmer, kan åpnes å repareres! Du vet hvor det ligger i bilen? Der med styreenhetene under hanskerommet. Stort hvitt rele Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg