_Knut_ Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Da har jeg sendt dem til deg. Takker;) Andre med forslag og kommentarer eller? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Nja. Begynner å bli litt lei av biltema endestykket eg har nå... Noken som har link til heile lyddemperar med endestykke? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Då var alle senkefjørene montert! Legger ut bilder seinare ikveld;) Knut Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Gleder meg til å se bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Fin bil du har, det eneste du trenger nå er hvite blinklys forran og rød eller sort lysrampe bak. Det finner du her:http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/type44_100_200_v8.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jess, her kommer det bilder. Eg og ein kamerat har jobba masse i helga. Far til kameraten min eiger ein verkstad så me fekk låna. Jobben tok som venta lang tid. Begynnte bak. Det tok ca 1. time på begge sidene. Begynnte med å skru av dekk: Dekk fjerna: Den hydrauliske bukken ( som me støtta opp bakstillinga med) Eg skrur av demparen: Lasse og fjørpressa: Bilde uten dempar: Orginalfjøra av demparen: Montert senkefjør: Montering på bilen igjen: Lasse er engasjert:D Har ikkje bilder av montering på andre sida bak, men det gjekk på samme måte som andre sida. Framme var det ett helvetes arbeid. Måtte av med demparfoten, calipter, skive, drivledd, drivaksling og styrestag. Men det gjekk bra;) Full gang med demontering: Montert senkefjør på demperfoten. Ikkje sjå på støvmansjetten:D Det var det me fekk gjort i går. Nå kommer bilder frå idag;) Lasse i gang med demontering på andre sida: Bremser, styrestag osv av: Fjøra av: Senkefjør på framme: Nesten alt montert igjen: Etter de blei det ikkje tatt meir bilder pga ein del irritasjon på dårlige gjenger:P Kommer bilde av bilen igjen neste fredag pa er alt for mørkt ute nå og eg skal reisa til Haugesund på hybelen snart... Kommetarer eller? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Ja fin jobb det dær! Blir fin me nye lamper , hvis det blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jess, blir ny baklampe rundt juletider;) Fleire kommentarer? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jess, blir ny baklampe rundt juletider;) Fleire kommentarer? Du burde slutte å røyke!:) Har du ikke bilder av hvodan det ble da du fikk den på bakken da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Du burde slutte å røyke!:)Har du ikke bilder av hvodan det ble da du fikk den på bakken da? Hehe, røyker ikkje fast:D Eg fekk ikkje tatt bilde av den på bakken utenom noken dårlige fordi det var så jævlig mørkt..., men skal ordne i løpet av veka;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hehe, røyker ikkje fast:D Eg fekk ikkje tatt bilde av den på bakken utenom noken dårlige fordi det var så jævlig mørkt..., men skal ordne i løpet av veka;) Det er bra:) skulle egentlig kjørt med den en stund nå slik at fjærene har seget sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jess, blir masse kjøring neste helg. Var ett eller anna som tok borti når eg kjørte idag... Noken som har peiling på kva de kan vera? Bremseklossane kanskje?? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Noken som har peiling? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ingen som har gjort dette før og opplevd samme problemet? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Sikkert de skjermene som står bak bremseskiva foran, hvis det kommer derfra. Hadde en sånn gnisselyd på min som jeg ikke fant, og da var det den som lå inntil skiva. Hadde blitt litt bøyd i prosessen. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg