Gå til innhold

_Knut_: Audi 100 1987 modell prosjekt

Ranger emnet


_Knut_

Anbefalte innlegg

Blir nok røde lykter ja. Det med røyken var jo meint som spøk då, for dei som ikkje forstod det:) Kan godt ta det vekk viss det plager noken;)

 

Kommer bilder imorga for bilen er skitten som bare faen;) Må vaska han:)

 

 

Røyken irriterte meg litt faktisk, har røyket i 5-6 år nå og er faen meg det dumeste valget jeg har gjort i mitt liv, bruk heller penga på bilen!

 

Men nok om det, hvorfor fjærne endestussen synes den passer godt på audin, kan du ikke legge ut litt bilder før og etter senk? det gjør mye!!!

 

Stå på!

 

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Røyken irriterte meg litt faktisk, har røyket i 5-6 år nå og er faen meg det dumeste valget jeg har gjort i mitt liv, bruk heller penga på bilen!

 

Men nok om det, hvorfor fjærne endestussen synes den passer godt på audin, kan du ikke legge ut litt bilder før og etter senk? det gjør mye!!!

 

Stå på!

 

Sæther

 

Hehe, har ikkje brukt ei krona på røyk ennå:D Du ha rett poeng der med endestussen. Kommer ikkje til å fjerne den! Blir heller ett filter i tilfelle, for å få markert lyden litt meir;)

 

Har tatt bilder, men denna dataen er forholdsvis ubrukelig så bildene kommer i kveld når eg har komt på hybelen;)

 

Trenge du fleire felgar?

eg har noken 15" te audi som berre ligge i garasjen og tar opp plass, dersom du skulle vera interressert.

Picture%20055.jpg

 

Hmm, har 3 sett felgar te denna bilen nå, så trur helst eg må takka nei, ska gi ein lyd viss eg ombestemme meg;)

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den siger ikke mere hvertfall enn det den eventuelt har gjort.

 

Ok;)

 

Ble bra ja! Ser litt forskjell før og etter. :) Men etter min smak ville je nok hatt den litt lengre ned mot bakken trur je. Men det er dyrt å væra ung og ha bildilla idag! Kan itte få alt på en gong.

 

Ja syns det blei bedre framme iallefall, syns egentlig det hadde blitt stygt viss felgane gjekk under hjulbuen bak... Hehe, er dyrt ja:P Skulle sikkert kjøpt nyde demperar og men gidder ikkje å spandere det på ein så gammal bil...

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit det er høres ut som mye jobb, men ta av fjærene igjen, kapp to runder foran og 1 rundte bak. Og nei du ødelegger ikke fjærene av dette, de øverste rundene vil jeg kalle komfort runder. kapper du vekk disse vil du få en mye stivere bil som ligger bedre på veien. men ta og godkjenn det nå i vogkort før du gjør det.

 

Gjorde det på en volvo850 og den "spretter" over dumper og det ser drit fett ut! :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit det er høres ut som mye jobb, men ta av fjærene igjen, kapp to runder foran og 1 rundte bak. Og nei du ødelegger ikke fjærene av dette, de øverste rundene vil jeg kalle komfort runder. kapper du vekk disse vil du få en mye stivere bil som ligger bedre på veien. men ta og godkjenn det nå i vogkort før du gjør det.

 

Gjorde det på en volvo850 og den "spretter" over dumper og det ser drit fett ut! :)

 

Sikkert bra greier det, men blir desverre ikkje aktuelt pga dårlige gjenger enkelte plasse, så vil helst unngå å ta av dei fjørene igjen:)

 

Ellers andre kommentarer og tips?

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår