Gå til innhold

_Knut_: Audi 100 1987 modell prosjekt

Ranger emnet


_Knut_

Anbefalte innlegg

Sikkert de skjermene som står bak bremseskiva foran, hvis det kommer derfra. Hadde en sånn gnisselyd på min som jeg ikke fant, og da var det den som lå inntil skiva. Hadde blitt litt bøyd i prosessen.

 

Det samme var på min å. Bare å bøye litt på det dekselet så blir det bra.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm. Vil helst ha bilen clean. Finner lite styling og sånt eg... Trudde ikkje det var så masse og finne til denne bilen.

 

Dette står på lista over innkjøp som skal gjerast i nærmaste framtid:

 

-soting

-v8 lykt bak

-kvite blinklys framme og sider

 

Skal og fjerne emblemer bak til helga tenker eg...

 

Takker for tilbakemeldinger!

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bilen ,men synes det var ortligt flaut når dere hadde tatt bilde når dere røyka, ble flau på deres veiene,

 

Kan ikke du bare la være å kritisere noen som røyker. Hvis de ville ha med de bildene i tråden så er de med.

 

Detta ser utrolig bra ut. Få på noen helrøde baklykter og bilen vil bli nydelig.:D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare la være å kritisere noen som røyker. Hvis de ville ha med de bildene i tråden så er de med.

 

Detta ser utrolig bra ut. Få på noen helrøde baklykter og bilen vil bli nydelig.:D

 

 

Ja bilen ser ortlig bra ut,

 

Vi tar det andre på PM.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår