Gulbrandsen_Racing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Club sport er ikke bare kortere, de er ekstremt mye kortere. Ville forundre meg om rally er ment for standard høyde på fjærene. Hvor mye kortere snakker vi om egentlig? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 34mm kortere dempere Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Aha.. Det var jo ikke "sjukt" mye kortere, men endel.. Har fått for meg noe som mellom 5 og 10 cm.. Men det hadde vært "litt" mye kanksje... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Sier bare én ting jeg: KONI for faen! :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Koni er lange.. Og bilstein er bedre.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Koni er lange.. Og bilstein er bedre.. Koni er bra dempere, så da bryr det meg lite egentlig Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 noen som hvet hva forkotelsene på ipd sia står for. TC og HD. og hvilke som er kortest? Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Sier bare én ting jeg: KONI for faen! :D haha gå og heng deg! :D bilstein er 100 ganger bedre kvalitet enn den oppskrytte gule koni møkka.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 haha gå og heng deg! :D bilstein er 100 ganger bedre kvalitet enn den oppskrytte gule koni møkka.. Jeg vet du juger når du sier det der ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 men, er da bare og korte bilstein demperne, har racing bilstein dempere på min og åkrene fjærer som er 20cm lange, demperne er kortet 12cm. og godtjent på bt. leker ikke senking! funker kanon. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 He he.... Både Gule Koni og Bilstein sport og club er gode dempere. Eg vil si sån hipp om happ hva man velger, Men når man setter på Bilstein Rally dempere med den settingen de har. de er omtrentlig lik den settingen som de gule R-Sport demperne som volvo hadde en gang i tiden. eg har hatt begge deler!! Da beveger vi oss opp i en helt annen klasse.. De er helt råå. men noe for stiv etter min smak til hverdags. Mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 SpeedIsEverything, Er du alltid så påståelig, når du har ting sjøl? Altså.. Bilstein-demperne ER mye bedre enn koni.. Koni blir ikke halvparten så stivt som bilstein blir.. OG se på den "stanga" som går ned i dempern på koni, og sammenlign med bilstein...... Da snakker vi om kvalitetsforskjeller... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg