Gulbrandsen_Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 så du sier at FT/FK-råder og stempler passer i F-blokka mi du da... (90 mod) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det er samme rådene. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Så F-motoren min er i bunn og grunn like holdbar, med lavkomp-stempler? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Med lavkomp stempler blir den identisk ja. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Så hva er da egentlig vitsen med å betale 14-15 000 kr for en FT-motor, uten noenting? kan jo bare kjøpe hjernene da.. har turbo og grenrør fra før så. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Kjøp hjerner og smekk alt på, kjør på turbotrykk til tenningsbanken kommer, og still litt tilbake igjen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Du er en vis mann :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Tja, hvor mye man kan lade har jeg ingen peil på. Fått tak i en tenningsforskyver, og kjøre på 99 (evnt e85), kunne man nok hentet merkbart med ekstra hk. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Så F-motoren min er i bunn og grunn like holdbar, med lavkomp-stempler? ENESTE forskjellen på en 230ft blokk og en 230f er stemplene... samt oljereturen... ellers er de HELT identiske! Tror det er blitt nevnt her ine ca en million ganger! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Da har ikke jeg hatt øynene åpne. Noe jeg må begynne med :D Skaffe meg linser så jeg ser frem til brilleglassene mine, kanskje jeg får med meg mer da. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Noen som har ei å selge? du har pm:) Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 din lokale høggar har nok bila som har veiva du er ute etter, men lyt vel kanskje skru sjølv... Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Er det samme veiv fra b230et og b230f? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Så hva er da egentlig vitsen med å betale 14-15 000 kr for en FT-motor, uten noenting? kan jo bare kjøpe hjernene da.. har turbo og grenrør fra før så. Betaler du 14-15 000 for en uten turbo, grenrør, hjerner osv så betaler du for mye. Men det blir fort 10 000 i deler skal du komplettere en, skal du bytte stempel så må du kjøpe dem da, ny toppakning osv. Oljekjøleradapter osv osv, spiser seg på fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Betaler du 14-15 000 for en uten turbo, grenrør, hjerner osv så betaler du for mye. Men det blir fort 10 000 i deler skal du komplettere en, skal du bytte stempel så må du kjøpe dem da, ny toppakning osv. Oljekjøleradapter osv osv, spiser seg på fort. Stemmer bra det.... men om man skal oppgradere fra en annen turbomotor, enten org eller hva som helst, Så kan man likegreit kjøpe en 230F til et par lapper, og heller bruke resten av penga til NYE org stempler om man appsolutt skal kjøre org stempler! eller nye råder og stempler fra parner? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.