Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Det er blitt sagt tidligere, at du finner fete locations, men denne må vaer en av de beste so far!

 

Og som vanlig, skitfräscha bilder! ;)

 

/M

 

 

hyggelig å høre :)

Location er forsåvidt 50% av bildet, uten en bra location kan bilen være så fantastisk rå uten at bildene blir noe spesielt spennende.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har sikkert hørt noen si "wooooow, du er kuuul asss, kan jeg ta på deg eller?!?!?!" en eller annen gang, men jeg må faktisk nesten bli nødt til å ta på deg (ikke på en homoseksuell måte vel og merke) om jeg ser deg en gang, kanskje jeg får installert noen detaljer om dine ferdigheter?

 

Grrrrrrrr, Espen :P

Hyggelig å høre du liker bildene mine, slike tilbakemeldinger som dette som motiverer. Tusen takk :)

Er bare å komme til Volda på besøk, så kan vi ta en dag med foto og homseleker:P

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har prøvd å fortelle han at han skal komme på besøk noen ganger :) Har lyst til å møte den legendariske Espen :P

Men nok OT fra min side.

Elsker bildene av Pajeroen, de er skarpe som en nyslipt ljå, og omgivelsene passer perfekt til bilen!

Men du bør forte deg å få tatt noen bilder av den i skauen, før det blir høst og gult. tror det hadde blitt rått med kontrasten mellom blå og grønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fy F..N dette bildet ble bare helt sykt bra kompis, helt enig med Wirrumen felgene er RÅE, hadde vært bra med ett nærbilde av bakfelgene litt skrått bakfra, sånn at vi får med den STOORE kanten :D..

 

272.jpg

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pene bilder her, skulle jeg pirke litt på bildene av den hvite bmwen så ville jeg si at du burde være litt forsiktig med overeksponeringen du har fått på panser og bagasjelokk på noen av bildene dine. Litt av linjene forsvinner hvis du forstår hva jeg mener?

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pene bilder her, skulle jeg pirke litt på bildene av den hvite bmwen så ville jeg si at du burde være litt forsiktig med overeksponeringen du har fått på panser og bagasjelokk på noen av bildene dine. Litt av linjene forsvinner hvis du forstår hva jeg mener?

 

ja det er noe jeg har trøbla litt med. Og det kommer av at lyset er litt feil fordelt forhold til eksponering inni tunellen, siden det er lyskastere i taket som gjør at det blir lett overeksponert på visse steder.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok det råeste jeg har sett på en stund tror jeg..

Hvor ligger Volda?

 

Fantastiske bilder du tar! Du klarer virkelig å få frem det beste i bilen.

Alle locations du finner er jo like utrolige som bildene du knipser.

Skulle ha fått en som deg til å knipse noen ordentlige bilder av min gamle E30. Det hadde vært gøy :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår