Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Igjen kjempe bra bilder! Skal jeg pirke på noe vil jeg si at det er litt mye refleksjoner fra himmelen på de tre første bildene. Dette ødelegger fargen på bilen litt. Dette er helt klart de beste bilbildene du har tatt etter min mening. Føler at jeg sier det hver gang du legger ut bilder :)

 

Og jeg sier tusen takk igjen :)

Er helt enig med deg, får kanskje skaffe ett polariseringsfilter på objektivene :)

Skal innrømme at jeg ble ganske fornøyd med det siste bildet inne i garasjen der, artig å ta bilder innendørs samt at jeg fjernstyrte 1 stk blitz med paraply rettet mot fronten på bilen. Fikk fram fargen samt formene veldig bra med det synes jeg :)

 

Skal ta bilde av en Integra i morgen, tenkte jeg skulle prøve meg på 2 stk blitz med paraply da. Fikk den siste Elinchrome skyport reciveren i dag slik at jeg kan styre begge blitzene mine fra kameraet :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har blitt en del fotografering i det siste, så skal legge ut en del etterhvert.

Men har ikke tid akkurat nå så legger ut noen teasere fra hver fotografering :)

 

VW Bora

IMG_3313.jpg

 

Suzuki TL1000 Streetfighter:

IMG_1394.jpg

 

Sunnmørstreffet som var sist helg i Ørsta(amcar treff), kommer bilder fra utstillingen samt dragrace:

IMG_3709.jpg

 

Sunnmørscup #2 (autoslalom i Olsvika(Ålesund)) :

IMG_4892.jpg

 

Har fotografering av bil både i dag og i morgen, så da kommer det vel noen derifra også :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår