Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Helt enig med pkhamre. Dette er et av de bedre bilbildene jeg har sett på lenge. Det tekniske sitter som støpt, og komposisjon fungerer meget bra. Den regnvåte bilen gir inntrykk av at redskapen faktisk brukes, og ikke bare kjøres på henger mellom utstillinger og photoshoots. Bra jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WOW!

Hadde aldri trodd at dere skulle like de bildene så bra. Utrolig hyggelig å høre :)

Ble egentlig ganske fornøyd med tunell bildene, jeg skal prøve noen flere stillbilder av bmw`n når han kommer hjem igjen fra syden. Prøve å få med flere detaljer osv :)

Takk igjen for tilbakemeldingene!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var RÅ, Syk kant på de felgene, å de pottene mmmmmmm det likte jeg, veldig bra bilder, likte de stille stående best, men var fete de farts bilden også... veldig bra arbeid Stian... :D

 

Ole

 

takk for det kompis!

Ja bilen der er rå, og spesielt felgene. Har kikket nøye på bilen og den er utrolig strøkent bygd!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, du er virkelig på vei opp! Om du har MSN, send meg en PM med adr. så skal jeg vise deg noe virkelig interresant som jeg nesten kan garantere at du vil like :D

 

Elsker de siste bildene av bimmern, utrolig kul location, flotte utsnitt og veldig dramatisk etterbehandling! Hvilket utstyr er det du bruker igjen?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhiPlasH: takk for det :) ja vi må slå av en prat en dag ;)

 

drunkenPETE: Tusen takk for det :)

 

DevilsTower: Veldig hyggelig å høre :) Det klaffet veldig bra med location denne gangen, for det var utrolig fuktig inni tunnelen så det ble litt tåkete. Og det passet bra til hvit bil.

Jeg har fremdeles kun ett canon eos 350d, av objektiver på bildene av bimmern brukte jeg sigma 10-20mm på fartsbildene, og på stillbildene brukte jeg Sigma 70-200mm f/2.8 II APO EX DG MACRO.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene dine ligger på ganske høyt nivå.

Men dog, så ser jeg noen bilder inimellom som ikke burde postes i det hele tatt. Grunden til at jeg sier det så drastisk, er fordi de skiller seg så godt ut fra de andre bildene dine, som jeg før nevnte, er av veldig høyt nivå.

 

Du har rimerlig fete locations, og bruker bildebehanldingsprogrammet ditt godt !

Jeg må se og skaffe meg vidvinkels objekt ser jeg ! hehe.

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene dine ligger på ganske høyt nivå.

Men dog, så ser jeg noen bilder inimellom som ikke burde postes i det hele tatt. Grunden til at jeg sier det så drastisk, er fordi de skiller seg så godt ut fra de andre bildene dine, som jeg før nevnte, er av veldig høyt nivå.

 

Du har rimerlig fete locations, og bruker bildebehanldingsprogrammet ditt godt !

Jeg må se og skaffe meg vidvinkels objekt ser jeg ! hehe.

 

Takk for det :)

Jeg sier meg enig i deg, noen av bildene er ikke like bra. Men det har seg sånn at de jeg tar bilder for, liker å ha mer enn noen få bilder. Så da blir det sånn at jeg legger ut så mange jeg kan selvom alle ikke blir like bra.

Vidvinkel er en flott linse å ha det, så er ingen dum investering.

Men personlig synes jeg stillbilder med vidvinkel utgår litt, det er tøft å se på men etter min smak så får ikke bildene samme "snerten" med en sånn linse. Men det er en smaksak :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår