Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fanden spare! Du har blitt utrolig dreven over en ganske kort periode, må nok dessverre si at de andre fotografene her inne pent må si seg slått langt ned i støvlene av deg! Hadde vært moro å vært med deg på shoots en gang for å observere, photoshoppingen skal jeg ikke henge meg opp i å skulle vite, for det er en stil hver har og burde ha for seg selv, men jeg må si at jeg liker den veldig godt!

 

Stå på, du er råflink!

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden spare! Du har blitt utrolig dreven over en ganske kort periode, må nok dessverre si at de andre fotografene her inne pent må si seg slått langt ned i støvlene av deg! Hadde vært moro å vært med deg på shoots en gang for å observere, photoshoppingen skal jeg ikke henge meg opp i å skulle vite, for det er en stil hver har og burde ha for seg selv, men jeg må si at jeg liker den veldig godt!

 

Stå på, du er råflink!

 

I all verden, det var litt av en hyggelig tilbakemelding å få. Tusen takk :)

Selv kan jeg ikke si at jeg slår alle fotografene her, da jeg synes mange av de har en veldig høy kvalitet over bildene sine. Og du er en av de på toppen synes jeg :)

Ang photoshopping så har jeg min egen lille tweak. Men den omfatter kun justering av kontraster, og evnt demping av utbrente områder. Uansett bruker jeg ikke mer enn 2-3 min pr bilde i photoshop, så da er det ikke veldig omfattende :)

Men skal si meg enig i at bildene har blitt bedre, hvertfall når jeg ser tilbake i tråden her. Er vel en god blanding av bedre utstyr, mer trening og flere/finere motiver :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden spare! Du har blitt utrolig dreven over en ganske kort periode, må nok dessverre si at de andre fotografene her inne pent må si seg slått langt ned i støvlene av deg! Hadde vært moro å vært med deg på shoots en gang for å observere, photoshoppingen skal jeg ikke henge meg opp i å skulle vite, for det er en stil hver har og burde ha for seg selv, men jeg må si at jeg liker den veldig godt!

 

Stå på, du er råflink!

 

Kom på besøk til meg du Espen så kan vi hale Stian med på shoot :op:

Men jeg må si meg enig med Devils her, du har fantastisk høy kvalitet på bildene. Jeg har sagt det før, og sier det igjen, du er helt utrolig til å finne locations! Det som kjeder meg til tider er bare rene bil-bilder, der du ser bare bil. Du får så utrolig godt med omgivelsene! Det er bare helt fantastisk!

Forresten, for å si noe vettugt om de siste bildene, så var de utrolig flotte. Særlig her har du vert utrolig flink med location!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Lenge siden det har vært no photosession, men her en dag ble det en. Tok bilder av en hvit BMW e46 320 som Automote har bygget :)

 

bmw16.jpg

 

Utrolig bra jobbet, ett av de fineste bilbildene jeg har sett på en god stund. Fin dybde, fine farger, fin skarphet. Terningkast 6 :)

 

Skal jeg klage på noe ville jeg sagt flere stillbilder og mindre fartsbilder!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår