Gå til innhold

Bilder av dekk-strekk:)

Ranger emnet


300ZX

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gå for noen 9,5x19 med 235/35-19 rundt du Simon. Blir ikke mer strekk enn du må ha. Langt ifra ekstremt ihvertfall (slik som f.eks. 9x16 med 215/35-16). Har også prøvet 265/35 på 9,5x19 forran på min S4. Som du også har opplevd: nok av plass, men litt mye dekk. Jeg kommert til å gå for den nevnte comboen. Kanskje ikke til sommeren, men neste....

 

PS: jobber ikke du på ei dekksjappe a? Er jo bare å prøve da vel.. ;-)

4 ringer, 5 høl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for noen 9,5x19 med 235/35-19 rundt du Simon. Blir ikke mer strekk enn du må ha. Langt ifra ekstremt ihvertfall (slik som f.eks. 9x16 med 215/35-16). Har også prøvet 265/35 på 9,5x19 forran på min S4. Som du også har opplevd: nok av plass, men litt mye dekk. Jeg kommert til å gå for den nevnte comboen. Kanskje ikke til sommeren, men neste....

 

PS: jobber ikke du på ei dekksjappe a? Er jo bare å prøve da vel.. ;-)

 

Joda jobber på dekksjappe, men det er så mye enklere å spørre her:)

Det er nok 9.5" rundt om som er mest fristende nå ja, så vi får se til våren hva som skjer:)

 

Her er forresten et bilde av bilen med bak-felgene forran med 265 dekk.

Ser ut som det kan bli veldig bra:)

SANY0014.jpg?t=1163865264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten et bilde av bilen med bak-felgene forran med 265 dekk.

Ser ut som det kan bli veldig bra:)

 

Ser veldig riktig ut ja, og nok av plass. Men gå for 235/35. Da kan du slippe den enda lengre ned hvis du har lyst. Veit ikke om du var ute å prøvekjørte den slik, men så breie dekk subber vel lett i innerskjerm ved fullt rattutslag. Lykke til med kjøp av nye felger ihvertfall! Og la de passe like bra til bilen som de Carlsson-replicaene, da blir det nok bra...

4 ringer, 5 høl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig riktig ut ja, og nok av plass. Men gå for 235/35. Da kan du slippe den enda lengre ned hvis du har lyst. Veit ikke om du var ute å prøvekjørte den slik, men så breie dekk subber vel lett i innerskjerm ved fullt rattutslag. Lykke til med kjøp av nye felger ihvertfall! Og la de passe like bra til bilen som de Carlsson-replicaene, da blir det nok bra...

 

Plana foreløbig er å kjøpe to carlsson felger til i 9.5 da. Men det er visst mye nytt som kommer til våren så vi får se da hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten et bilde av bilen med bak-felgene forran med 265 dekk.

Ser ut som det kan bli veldig bra:)

SANY0014.jpg?t=1163865264

 

265 dekk på 9.5 toms felg er vel ikke noe særlig strekk (om jeg ikke misforstår topic).

Det er jo bredere dekk enn felgens bredde (9,5" = 241 mm) men jeg synes det var fint på denne bilen.

 

(Selv kjører jeg på 275/35x18 på 10 toms felg bred felg)

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

265 dekk på 9.5 toms felg er vel ikke noe særlig strekk (om jeg ikke misforstår topic).

Det er jo bredere dekk enn felgens bredde (9,5" = 241 mm) men jeg synes det var fint på denne bilen.

 

(Selv kjører jeg på 275/35x18 på 10 toms felg bred felg)

 

Er bare et bilde av at jeg har prøvd felgen for å skjekke at den ikke tar borti støtdempere, styrestag å slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jobber du på Tevo i Industriveien eller bortimellom der på Heimdal? Mener å ha vært der å levert pizza en gang, sto iallefall en Audi 200 og en Nissan Patrol utafor.

 

OT 2: Har du noen anbefalninger på et mest mulig komfortabelt og støysvakt sommerdekk i 225/55R16, og evnt. pris?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jobber du på Tevo i Industriveien eller bortimellom der på Heimdal? Mener å ha vært der å levert pizza en gang, sto iallefall en Audi 200 og en Nissan Patrol utafor.

 

OT 2: Har du noen anbefalninger på et mest mulig komfortabelt og støysvakt sommerdekk i 225/55R16, og evnt. pris?

 

OT1: Helt korrekt:)

 

Ot2: Kan skjekke det i morgen på jobb og sende deg en PM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkstrekk ser bare for dumt ut...er vel ikke lovlig å kjøre med heller

 

:m'm: Jeg har til dags dato ikke hørt en eneste god grunn til å ha strekk på dekkene, men jeg kan tenke meg mange gode grunner til å ikke ha det...

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår