ludde82 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hei folkens. var på eu-kontroll idag hvorpå det blei avdekka senkefjærer både foran og bak. fikk da beskjed om å måtte vise bilen min på trafikkstasjon. hva skjer nå..? har jeg et stort problem..? senkinga er 60/40. ulovlig..? bot? fengsel...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Dra på verksted for 4hjulskontroll og lysjustering, så viser du på trafikkstasjonen og får det skrevet inn i vognkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Vel, man må ha papirer på senkinga..Dvs om det er tüv godkjent.. Er nok nærmere avskilting enn fengsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Skulle tatt seg ut og havna i buret for og slept ned bilen litt uten godkjenning, da hadde jaggu norske fengsler vært mer enn nok overfylte! Som sagt har du TÜV dok. på fjærene dine skal vel det gå greit, de kan da kreve papirer på 4hjulskontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escort Speed Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 litt offtopic. kjøpt meg nye dempere og fjærer til bilen(ikke orginalt) men fikk ikke med TÜV papirer vil det da funke og bruke TÜV papier til noen andre dempere med samme senking på fjærene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 du mener tüv på fjøra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Du må ha samme nr på papiret og fjørene, og forfalske dette kan i teorien svi på pungen.... Og om du har bremse avlastningsventil må denne også justeres etter senk. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escort Speed Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 du mener tüv på fjøra? ja eller hele settet da. fikk ikke med noen papirer på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 må enn ha papir på senkedempera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ikke på dempere.. Kun på fjører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 tüv dokumentet må du ha til fjørene dine.. ellers er det null prosent sjangs for og få godkjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ikke på dempere.. Kun på fjører sweet :D då kan eg faktisk få godkjent bilen min no :) har tatt firhjulskontroll å lysjust. men eg tørr ikkje å gjere det her i bergen :hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hvordan funker det med US import da? Er ikke noe som heter TUV der borte Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Deggern, havner du i kasjotten for senking..! daaa skal jeg love deg at jeg stiller opp ass.. heh. Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Som sagt har du TÜV dok. på fjærene dine skal vel det gå greit, de kan da kreve papirer på 4hjulskontroll! Det jeg måtte ha med meg av papirer etter EU-kontroll på BT var: - At lysen var justert etter senkingen - At dekkene var godkjent, hadde da 205/?? R14 - Papirer på justering av forstillingen - Og tüv papirene Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.