SStande Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 var å hentet bilen i går:D så nå blir det prosjekt på gang.. begynner i dag når jeg er ferdi på jobb..!!! for dere som vil ha bilder så kommer det de snart:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Gratulerer med ny bil :) gleder oss til masse bilder og planer :) Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 planene for denne bilen er litt hemmelige så da er det bare å følge med på bilder som kommer etter hvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 yess, bilder liker vi :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Modell er det da? Henta meg en ny 242 i går jeg også:m'm: :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 det er en 77 mod.. bilder kommer bare jeg får begynt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Gratulerer med nyinnkjøpt bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 grattis steinar! ikke gjør noe du kommer til å angre på sener med bilen! tips fra erfaring..hehe. blir moro å følge med. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Bilde Bilde Bilde..!! ;) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 takker mats:D hehe,kommer nok ikke til å gjøre noe jeg angrer på.. tror jeg da:/ hehe,ikke godt å vite:p er ikke mye rust på bilen heller..:D du vet forresten ikke hvem karina på fåvang er? kjører en hvit volvo 240.. for de som fremdeles vil ha bilde så kommer det snart..!! jeg her ikke kamera så jeg må låne fattern sitt i morgen.. da kommer den bilder..!! jeg kan røpe litt av planene da..: fjerne ALL RUST!! sveises å gjøres skikkeli!! så blir det vel hellakkering bare jeg får råd til det.. fargen blir nok volvo ocean blue med perlemor.. 2 seter halv bur og en liten egen vri på dashen:p motor og drivverk holdes nok hemmeli enn så lenge.. hehe:D skal se å få ordnet noen bilder i løpet av morgen dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 vet godt hvem det er! hvordan det? dyppan eller?;) høres bra ut det her! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 vet godt hvem det er! hvordan det? dyppan eller?;) høres bra ut det her! hehe,bare lurte jeg..:) hehe,nei har ikke dyppan:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 da har de store begynt..!! nå har jeg ribbet bilen invendig allt unntat dashen for å se om det var noe mer kjeks der.. var litt i gulvet bak men ikke mye:D fjerning av asfaltmatter er påbegynt.. det er forresten ikke noen som vet en effektiv måte å fjerne de mattene på? er et sannt he*****..!! i dag når jeg er ferdi på jobben så blir det å fjerne dashen å begynne såvitt å planlegge hvordan jeg vil ha det.. så blir det å begynne å sveise gulv.. med elektroder:( elektroder sux..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 da har de store begynt..!! nå har jeg ribbet bilen invendig allt unntat dashen for å se om det var noe mer kjeks der.. var litt i gulvet bak men ikke mye:D fjerning av asfaltmatter er påbegynt..det er forresten ikke noen som vet en effektiv måte å fjerne de mattene på? er et sannt he*****..!! i dag når jeg er ferdi på jobben så blir det å fjerne dashen å begynne såvitt å planlegge hvordan jeg vil ha det.. så blir det å begynne å sveise gulv.. med elektroder:( elektroder sux..!! Varmepistol og skrape har jeg hørt skal være bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 ja det funker veldig bra med varmepistol og skrape:) har iallefall brukt det jeg og var effektivt:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg