TurboPolo Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 er det et problem at bilen din har negativ camber?? og hvor mye er det snakk om?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 å bytte til lenge fjærer foran hjelper ikke noe.. bare juster spissinger foran du, så er alt i orden med mindre noe er skeivt i forstillingen din. da er det jo bare å bytte det ut. Camber er ikke justerbar på noen måte på disse bilene, og justerer seg ikke noe særlig ved senk heller, så den skal være grei.. juster spissingen din, det holder.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Sjekk at bærearmene ikke er bøyd også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Tror du skal sjekke spissingen ja. Har hatt flere lave poloer, og aldri hatt nevneverdig problemer med at dem blir slitt mye på innsiden.http://www.vwtuningsalzmann.de har slike fjærbeinslager du leiter etter, har vel også http://www.g-laderseite.de. Sorg Motorsport har også... Jeg har kjøpte meg bære bruer fra salzman med justering på , de koster litt med det hjalp litt, men ikke så mye da jeg har senket min med fjærer 100mm og 80mm bak. PS. selv med disse vil det ikke bli hundre prosent riktig, men bedre en med orginale armer. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Sjekk at bærearmene ikke er bøyd også skifta en bærearm som var bøyd, men det skal ikke være noe galt nå.., var slakke i den andre kula så bytter den andre bærearma snart uansett. Får se litt på den spissinga snart :) takk for hjelpa alle sammen :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Jeg har kjøpte meg bære bruer fra salzman med justering på , de koster litt med det hjalp litt, men ikke så mye da jeg har senket min med fjærer 100mm og 80mm bak. PS. selv med disse vil det ikke bli hundre prosent riktig, men bedre en med orginale armer. På min blå hadde jeg problemer med at den fikk positiv camber, noe som resulterte i rufsete sving egenskaper og større slitasje på dekkene enn normalt. Hvor mye statisk camber som er ideelt, kommer helt an på hvilket understell som står på, og hvor mye bilen krenger. Men å ha 2 grader så begynner man virkelig å merke forskjeller på hvordan bilen oppfører seg Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 men må må vell ha allt innenfor rammene når man skal godkjenne senkesettet hos biltilsynet? derfor jeg må ha det på det rene :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 men må må vell ha allt innenfor rammene når man skal godkjenne senkesettet hos biltilsynet? derfor jeg må ha det på det rene :P Min er godkjent med camber utenfor grensen, da det ikke kan justeres...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Min er godkjent med camber utenfor grensen, da det ikke kan justeres...... Min er også godkj Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ahh, da så :d men er det noen av dere som har en ca pris på brukt ecu til biln min? klarte å ødelegge min i dag? :( Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Har det blitt noe justering?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 har ikke blitt enda, må vente til biltema får inn bærearm først, de var gått tom :( Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Var bærearmene bøyd? Eller var opphengskula sliten? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 sliten opphengskule bare :) pluss at gjengene har gått rundt :/ Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg