Gå til innhold

Sladding/drifting med 240

Ranger emnet


Wrasko

Anbefalte innlegg

Har jeg nevnt at jeg aldri har sett en volvo drifte? Har da kun skrevet 240 ;).

 

 

Har sett bilen din mange ganger i Båstad av alle ting (og en del ganger i "trøxas" sentrum)

 

Men venter til sommeren håper jeg, sånn at du får kjørt meg halvreligiøs på bane hvis du får lyst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har nå bodd i båstad i 22år, så kanskje ikke rart du har sett meg der :P

Men nå bor jeg ca 2min fra skjønhaug sentrum, så ikke så rart du har sett meg der heller :P Bare og komme bortom hvis du ser meg på treff det, alle som vil får lov til å sitte på med meg vettu =)

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bodd i båstad i 22år, så kanskje ikke rart du har sett meg der :P

Men nå bor jeg ca 2min fra skjønhaug sentrum, så ikke så rart du har sett meg der heller :P Bare og komme bortom hvis du ser meg på treff det, alle som vil får lov til å sitte på med meg vettu =)

im in!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bodd i båstad i 22år, så kanskje ikke rart du har sett meg der :P

Men nå bor jeg ca 2min fra skjønhaug sentrum, så ikke så rart du har sett meg der heller :P Bare og komme bortom hvis du ser meg på treff det, alle som vil får lov til å sitte på med meg vettu =)

 

Its a date :D

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har en 242 som blir en del spritet opp i vinter, og jeg bare lurte på om det er for "vanskelig" å drifte med 240 siden jeg ikke kan huske å ha sett en eneste en som driver med DRIFTING, og ikke kun sladding?

 

 

 

 

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://videos.streetfire.net/search/volvo+740/0/wm/16fd39ff-c421-4507-914f-4b3af4fe7173.htm

 

740 turbo med original diffbrems fungerer iallefall finfint, veldig god å kontrollere. Har dessverre aldri prøvd 240 turbo

 

Edit: fant en artikkel om en 240 driftebil på http://www.sportbilen.se for noen år siden, om du roter rundt på siden kan det være du finner den?

 

heftig brakke det derre ja... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
240 varebil fkjærer bak kutt de til riktig lengde og vips bilen er grisestiv bak som gjør at hekken kommer lett ut på bane.

 

Volvo akselen tilsvarer Dana 40 så lite poeng i og bytte den ut men få tak i en med brems.

 

Era

 

Sist jeg sjekket var det Dana 30 som var lik volvo sin og ikke dana 40...

Og sperren jeg har i min volvo aksling er egentlig til dana 30...

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår