Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jess..sånn tjukk guffe som jeg pensla på bare..kjøpte en sprayboks med samma greine også, som jeg brukte på plasser jeg ikke kom ordentlig til.. :)

 

Okey, høres ikke dumt ut. Kan bruke det inni hjulbuene osv dette?

Tenkte kanskje å få på dette når eksosen har blitt tatt av.

Tar det langt tid før det tørker?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, etter en halv dag så går det greit å kjøre med bilen.

Størkner vel etter en time.

Men sånn bare for sikkerhets skyld.

 

Du får EN type for å ta rusten, og en ANNEN for å beskytte.

Anbefaler begge deler.

Steam understellet, og bruk stålbørste etterpå.

Bruk også Tectyl på bærebruer o.l hvis beskyttelsen har begynt å tære.

 

Ikke sitèr meg..

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten: Du har en KJEMPEFIN bil..

Må være den vakreste Corradoen jeg har sett noen gang.

 

Og motor..? Vel, en 2.0 16v holder jo plenty uansett, den tar seg bedre ut når panseret åpnes og alle skal se hva du har under.

 

Er 80-sone i Norges langstrakte land uansett ;)

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for kommentarer EliteCorrado :)

 

Jeg brukte bare vanlig sånn beskyttelse greier da hele bilen allerede hadde ett lag med rustbeskyttelse/tectyl,klinte også inn bærebruer/travers :)

 

Stian : burde først fjerne rusta hvis det skal ha noe særlig virkning..negerkuse,stålbørste eller sandblåseutstyr kan jo passe bra til den jobben :) Men regner ikke med du har så mye rust uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for kommentarer EliteCorrado :)

 

Jeg brukte bare vanlig sånn beskyttelse greier da hele bilen allerede hadde ett lag med rustbeskyttelse/tectyl,klinte også inn bærebruer/travers :)

 

Stian : burde først fjerne rusta hvis det skal ha noe særlig virkning..negerkuse,stålbørste eller sandblåseutstyr kan jo passe bra til den jobben :) Men regner ikke med du har så mye rust uansett ;)

 

Det er ikke spesielt med rust under bilen, noen få steder med ørlite overflate rust, men det fjernes enkelt :)

Hvor handlet du greiene?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pics for clicks..skjer ikke så store greine for tida. Tok en skikkelig vask idag, og prøvde å ta noen litt bra bilder, men ekke så dreven på det.. Slenger ut noen bare for å holde litt liv i tråden :)

 

5-3.jpg

 

3-4.jpg

 

sånn er da lyktene på nærhold..

 

2-4.jpg

 

4-4.jpg

 

uredigert bilde..

 

6-3.jpg

 

cockpitten. :)

 

1-4.jpg

 

Bildene er tatt med SE w880i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste meg gjennom tråden din nå, og må si jeg er imponert. Så langt har jo alt gått bra :) Hva skal du gjøre videre? Noen større planer utseendemessig, motormessig, stereomessig etc?

 

fikk lyst på corrado igjen jeg nå.. hehe

 

 

hey, takk for det du :)

 

planer? hmm, stereomessig bryr jeg meg ikke så veldig igrunn, bare jeg har noe som spiller litt høyere enn orginalt:) har forsterker og en 12" basser i nå, så det får duge.

 

Motormessig forblir den orginal. Ser ikke noe grunn til å fokle med denne motoren når den er så frisk som den er :) Holder den heller vedlike og selger den hvis jeg skal ha noe sprekere etterhvert tenker jeg :) Men er litt sugen på grenrør bare.

 

utseendemessig så er jeg ikke helt sikker igrunn..er ganske fornøyd nå egentlig. (hvis man ser bortifra skjørtene, men de snakker vi ikke om ;) hehe )

 

Men er ett par ting jeg drømmer om da..

 

-Beige skinn

-Polert halvbur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår