Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for fine komentarer folkens :) lurer på hva jeg skal kjøpe neste gang..er noe slitedeler og sånn som skal byttes..reimer og litt sånn, men det er jo ikke noe moro :ahahahhaha:

 

lurer på tårnstag/stabstag (?) til dempertårna forran..hvor får jeg det til corrado 16v da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en liten påskeupdate..fikk montert ny radiatorvifte igår (thanks ka2!) så nå slipper jeg å sitte å riste inni bilen når den begynner å gå (var gåent lager ellerno i den gamle) :)

 

hadde også kjøpt inn servoreim og dynamoreim, men begge var jo altfor lange..sjokk! dukenukem så da blei ikke det noe.

 

Har også fått montert den ytre vinduspakningen på døra, så nå er det også komplett, endelig ;) stygge lista kosta 740 kr!! :fire: (men fikk grei pris pga vacn medlem ;) )

 

 

deilig med påskeferie fra jobb, men da må man jo trå til med litt rengjøring! tok ut setene og fikk tatt skikkelig innimellom kroker og sånn. deilig med helt rein bil :thumb

tja..noen helt uinteressante bilder...

 

DSC00172.jpg

 

DSC00171.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

looking good :)

 

hva har du tenkt til å gjøre mer med bilen ?

 

takk for det.. :)

 

hehe takk stian ;)

 

nei planer..skal man se..sånn utvendig er jeg ikke helt sikker..skal sette den bort til larvik bilpleie over påska og få rubbet og polert den skikkelig!

 

ellers lurer jeg på å få sotet baklyktene helt røde..tror det kunne blitt fint med klarglass helrøde lykter bak..men usikker på om jeg tør og ta sjangsen.

 

lurer også på å få meg nytt eksos anlegg..ekke no gæernt med det som er på, men sugen på litt tøffere lyd :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår