Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
settet koster 4900,- hva mener du med "ikke det helt store" da? er bare ute etter å få den lavere så er ikke så kravstor..har ikke planer om banekjøring..

 

Begynte å ruste ganske fort på gjenge partiet.

Dempings messig var d flott.

Litt usikker på hvordan det blir å løsne skruene til sommeren igjen.

Smurte det godt inn så vi får se.

 

Om du ikke skal justere det flere ganger er d jo helt greit.

Med de flotte veiene vi har her i Norge, så er vel bane kjøring mindre stress for demperene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å ruste ganske fort på gjenge partiet.

Dempings messig var d flott.

Litt usikker på hvordan det blir å løsne skruene til sommeren igjen.

Smurte det godt inn så vi får se.

 

Om du ikke skal justere det flere ganger er d jo helt greit.

Med de flotte veiene vi har her i Norge, så er vel bane kjøring mindre stress for demperene :)

 

skjønner..settet skal bare være på om sommer/høst..ikke på vinterstid uansett..guffer inn gjengepartiet også så får vi se hvordan det går :) men man kommer jo ikke bortifra at man får det man betaler for somregel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

skjer fælt lite om dagen, så er ikke så mye å skrive utenom at dem serriøst begynner å nærme seg sommerfelger tror jeg. Cant wait! Da blir det også senk,forstillingskontroll og lysjustering slik at man har det i boks. Skal også prøve å få somlet meg til å få det i vognkortet.

 

Kan vel nevne at følgende skal lakkes på bilen i april (ganske tidlig i april håper jeg):

 

-Venstre og høyre framskjerm

-Grill

-List under grill

-Panser

- og øverste del av høyre døra

 

egentlig trenger jeg bare å lakke høyre framskjerm, men tar like godt hele fronten slik at jeg blir kvitt litt steinsprut. Da burdte den være klar for cruising til sommeren! :biker

 

bare en liten kjedesegoppdatering ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greide ikke vente lenger med å montere senkesettet.. :p så blei litt mekking idag! Denne helga har bilen da fått: justerbart senkesett, basskasse og 14" stilauto felger med vinterdekk..mye penere enn stål felger hvafall! :)

 

her kommer noen bilder:

 

DSC00117.jpg

 

før montering:

 

DSC00118.jpg

 

underveis.. :)

 

DSC00119.jpg

 

så resultatet for denne gangen, blir nok justert annerledes når porsche felgene skal på..men ble fornøyd..passe vintersenk :assman

 

DSC00123.jpg

 

peace out:pimp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du. senkesettet er av merket TrippleS sa han på raceland..kostet 4900,- senker vel intill 120mm forran, bak er jeg litt usikker, men senker en go del der og. Mye senk for pengene hvafall ;)

 

gleder meg til hjula skal på jeg og! blir vel ikke så altfor lenge til håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår