Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp, blir nok til det da ;) hehe bare få smurt opp litt..var noe som gikk litt tregt, men nå funka den hvafall :)

 

Du får se om du får den skikelig igang da vet du, så avtaler vi pris senere. Du får si fra om det er andre deler du trenger, begynner å få en skikkelig haug nå:) Skal skru inn motoren met kim til helgen igjen så det er bare å stikke innom

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer grillen min i morra, håper bare jeg får riktig, typsik å få feil :ex_machin

 

skal også bytte oljepumpe en dag da jeg mistenker at denne begynner å bli slapp. Heller bytte nå enn før det går for lang tid. "Problemet" er : Dette skjer bare på langkjøring / e18 etter ei stund, begynner å jukse og oljelampa begynner å lyse og pipe. Stopper bilen,lar den stå litt, så er den bra litt,men det kommer tilbake. Hørte litt med Chris (gullgolf) og han trodde kanskje det var pumpa. Er nok gankse sikker på det selv, men får se. Grunnen til at det bare skjer på langkjøring er nok at pumpa ikke takler ett jevnt oljetrykk over lengre tid, i motsetning til bykjøring der hvor det er mye gassing,stopp etc. Her skjer det jo ikke noe tull.

 

hva tror folket? nå er hvafall pumpa bestilt så får se om det hjelper, håper det! Takk til Chris som tar seg bryet å bestille og ordne del for meg :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

 

lista over lyktene er ikke festet..må finne på noe lurt..alltså, den sitter jo, men er litt laus..kanskje bruke no dobbelsidig tape ellernoe? tips?

 

jeg brukte slik borrelås greie fra 3m, men den løsna etter vært så jeg må finne på noe annet. Funker jo å lime fast men kjipt om du må av med grillen og lykter osv..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår