Gå til innhold

vwgolf2`s Corrado!

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

hei du. senkesettet er av merket TrippleS sa han på raceland..kostet 4900,- senker vel intill 120mm forran, bak er jeg litt usikker, men senker en go del der og. Mye senk for pengene hvafall ;)

 

gleder meg til hjula skal på jeg og! blir vel ikke så altfor lenge til håper jeg

 

 

er det stivt da? lyst på justerbart selv... får se hvordan ditt fungerer ettervert =)

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå blir det vel snart lakk håper jeg, og jeg måtte derfor begynne å pusse litt på skjermen som skal på bilen da den ene framskjermen min er bulket. nei ikke jeg som har gjort det gitt.. :boxers

 

nedpussing av panser,grill, fanger og sånn tror jeg lakkereren får ta, så det blir best mulig, selvom skjermen min ikke ser så værst ut, har jo pusset litt før :)

 

jeje..her er hvafall noen pics!

 

DSC00130-1.jpg

 

her måtte jeg sandblåse litteranne...

 

DSC00129-1.jpg

 

DSC00128-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skjer det litt her..dro innom ett lakkverksted, og de kunne begynne på bilen i helga :titties: så da var det bare hjem og begynne å demontere litt før man seinere på kvelden leverte bilen.

 

god hjelp fra ka2, Kim :hellothere:

 

 

DSC00134.jpg

 

DSC00136.jpg

 

DSC00137.jpg

 

 

så hos lakkeren..

 

DSC00139.jpg

 

DSC00140.jpg

 

han skulle prøve å få den ferdig i helga, hvis ikke så er den klar mandag/tirsdag :thumb

 

gleder meg til å se resultatet ja! i morra skal jeg på liertoppen og hente de riktige sommerfelgene også, fikk jo feil sett sist gang :) så da blir det lakk OOOG sommerfelger til uka! :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Morten!

 

si, når skal vi teste dem på caddyen min? :D

 

hehe, tja si det ;) du kan kjøpe dem av meg når jeg skal bytte felger om noen sesonger sikkert ;)

 

 

var innom lakkeren igår, og da var panseret påbegynt. Det pusses heeeelt blankt før lakk pga steinsprut som har dannet bittelitt rust, så da taes det skikkelig hvafall :)

 

noen bilder fra igår bare...

 

DSC00144-1.jpg

 

DSC00143-1.jpg

 

 

idag har panseret blitt ferdig, døra er pussa ned, skjermene er pussa ned,fangeren og grill er også klar.. så er vel ikke så altfor lenge til lakk. Bare litt sparkling og sånn først... gleder meg til å få den tilbake nå ja.. porschefelgene ligger klare nyvaska nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår