Gå til innhold

Kilometerstand - hvem har høyest?

Ranger emnet


tomahg

Anbefalte innlegg

fant annonse på autodb for noen mnd siden.. cressida 2.2 diesel"grei stand,eu-ok,men nokså sliten etter ca 750.000"

 

onkelen min hadde en ke70 1300 solgte den til en kar som muligens har den ennå, men sist han snakket med han hadde den gått 580.000 på samme motoren. å i toyota magasinet for noen år siden sto det om en crown som hadde gått 1'000'050, men da takket bakstellet for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er vel gamlebilen min som "nybil" å regne da. 330000km sånn ca :) 87 camry 1,8 XL

 

 

 

 

hei du, har bare en 1.3 motor i toyota corollaen 87mod min

vet du om en camry 1.8 XL kan passe i min? vist det er forhjulstrekk og sånt.

 

-Einar-

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Min ae82 runda 300000 før jeg skrota den pga ny bil. Fikk ikke solgt den på den tida. Jeg har lest i toyotamagasinet om en Ae82 som hadde runda 1,3mill og gikk like bra. Ble bytta ut til fordel for en bil med litt mer komfort. Eneste som ble bytta på den var clutch og vanlige slitedeler visstnok.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE82 er jo like spennende som tannbørster og da.. For all del, noen digger vel AE82 på samme måte som andre har tannbørstefetisj ;) Med mindre vi snakker om GT selvsagt.

Skrota ja, huff. Det er rusta som tar de fleste av disse gamle Corollaene, det skal den ikke få her iallfall!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE82 er jo like spennende som tannbørster og da.. For all del, noen digger vel AE82 på samme måte som andre har tannbørstefetisj ;) Med mindre vi snakker om GT selvsagt.

Skrota ja, huff. Det er rusta som tar de fleste av disse gamle Corollaene, det skal den ikke få her iallfall!

 

 

Eirik

 

Sa jeg at den var spennende? Niks... Men gode og driftssikre biler, det er det ingen tvil om at det er.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår