Gå til innhold

Kilometerstand - hvem har høyest?

Ranger emnet


tomahg

Anbefalte innlegg

Det er velkjent at gamle toyotaer bare går og går...men hvor langt går de egentlig?

 

Finnes det noen "high-score-liste" over biler (toyotaer?) som har gått spesielt langt? Vet du om en toyota som har rullet langt, og lenger enn langt?

 

 

- tomahg

...ny på forumet, med en '87 Corolla som har trillet sparsommelige 370000km...men som forhåpentligvis har mange, mange km igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ke70`n min stoppet på 317k nesten rustfri:)

 

Jeg hadde en 1977 Toyota Corolla Liftback (TE-51 med 2T motor) som ble skrotet på 325k...egentlig bare på grunn av bagateller...slik som hull i bensintanken og småting jeg ikke husker. Motoren var det iallefall ikke noe i veien med...

 

...bilen hadde faktisk samme vindusviskere i over 20 år...byttet kun gummien.

 

Hadde en Landcruiser BJ75 som hadde gått 510000km når jeg solgte den. Den går enda.. =)

 

RESPEKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en 86 corolla ae82 hatchback som gikk 560000, men da ble motoren byttet en gang imellom, husker ikke hva som var galt, med den ble herjet istykker på sine sene dager. bror har nå en 92 camry som har gått 450000 uten å bytte en eneste del i motoren uten om olje, oljefilter, luftfilter og bensinfilter, ble byttet clutch på den for første gang, i helga.. jeg har nå en ae82 85 corolla gt, gått 280000, ikke noe problem med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Hører ofte at Camry-drosjer går over en million i Oslo før motoroverhaling (Vet ikke om det er litt skryt, men).

 

Alle Toyota'en i vår familie har gått langt over 300000km og flere over 400000km og da er det rusta som har tatt dem til slutt...

 

500000km burde ikke være noen utfordring for hvem som helst Toyota i normal bruk.

- Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996

- Toyota CelicaSupra MA61 1986

- Toyota Celica GT RA40 1978

- Toyota Cressida RX60 1982

- Toyota Carina TA60 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår