Gå til innhold

GT twin cam

Bruker
  • Innholdsteller

    115
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om GT twin cam

  • Bursdag 03/28/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Det meste med hjul, helst fire
  • Modell (eks S4)
    Corolla GT Twin Cam
  • Biltype (eks Audi)
    Toyota
  • Årsmodell (eks 1995)
    1985
  • Yrke eller sivil status
    Tømrer
  • Motor (eks 1.6)
    1,6i
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    K&N filter,senket 40mm, momo pedaler

Contact Methods

  • Bosted
    Fagerstrand (Oslo)

GT twin cam's Achievements

  1. Det sitter noen vakumslanger på undersiden av innsuget(inn mot torpedoveggen). ¨Bytt de, så blir du nok kitt problemet. Hvis jeg ikke tar helt feil, så sitter det 3stk der.
  2. Hvis det er en 84 mod. skal den egentlig ha 98 blyfet. Men jeg har kjørt min på 98 uten bly-erstatning, å det er ikke noe problem. Det står forresten hvordan bensin bilen din skal ha i instruksjonsboka.......
  3. Er ikke bare støttdempertårn som ruster. bakre del av kanalene er veldig utsatt. Hele indrehjulbue med, bakplata til bagasjerom og hjulbrønn. Sveiset alt det på min. Hør også nøye etter om motoren lager lyder som ikke burde være der. Motorene lider av skjørtebank når de beynner å nærme seg 200k
  4. hvis det skal bli godkjent ville jeg satset på en 1600 motor. 4age er like kjapp som 3sge motoren fra mr2. i en liten lett corolla 4age kan du bare putte rett nedi, bare pass på å få med ledningsnett og ecu.
  5. Motoren hans har gått 130k, så den kan vel ikke omtales som veldig sliten.
  6. Hvis du har det filteret med skrue i bunn og i topp, lønner det seg og kjøpe ringnøkkel som er til rør.(biltema, ca 70,- pr stk) Har det sittet lenge er det ingen vits og prøve med "kloa" på fastnøkkelen, det eneste som får det løs er og holde igjen på filteret og skru på rørnippelen som går inn i filteret(på undersiden). Rå makt er tingen, som er nevnt før i tråden.
  7. Tror ikke den motoren kom i mr2. er jo en1,6l. Vet de hadde en værstingutgave av corolla i Japan med 20v blacktopp...
  8. Denne ble vel ikke serieprodusert. Den gromeste som ble laget av ae92 kom også med presse, men da bare med 145hk...
  9. Har en topp liggende til 4AGE 1.gen Dener portet og plana også er det byttet ventiltettinger Kammer, kamdrev, toppdeksler og ventiler følger med. Ring eller gi bud! 924 24 727
  10. hadde akkurat samme problem med min 1.3l det var irr som forusaket det, riktig nok på batteri polen og inne i fordeler lokket. Jeg byttet plugger og luftfilter og da var den bra igjen. Hvis det er gasseren du har, er det den største søppla toyota noengang har laget. Den er DÅRLIG...... Anbefaler ikke å tukle med gassern. Da får du den aldri til å gå ordentlig.
  11. Jeg hadde impotert selv i steden for å kjøpe fra TG bil. Er litt merkelig at alle bilene de har er import fra tyskland, å har gått mellom 125 og 140k. Det henger ikke på greip at en 10 - 15 år gammel bil ikke har rulla mer på tyske veier.
  12. Frontrøret koster det samme enten du kjøper det på originalt eller uoriginalt. ca 1700,. mellom røret å bakpotta er det litt forskjellige priser på. det eneste jeg vet er at det er best kvalitet på toyota sine anlegg. Effekt anlegg er ikke å oppdrive lenger...
  13. En kamerat har en corolla GT 86 modell, den har rulla 485k
  14. ja.. men det er pain in the ass alikevel... Alt man får som ikke er fulstendig er ikke noe kult...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår