JR_605 Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 (endret) Siden jeg har hatt 3 stykker er det vel bare å legge ut: Først en 71 modell A, ordentlig tidlig 80-tall med hvitt skai-interiør! Lekkert! : Så ble det en 76 modell etter hvert, Hvit med Marshall whitewall hjul i hardplast: Dette var på 80-tallet, før senkesett ble populært, B'en ser jo ut som en terrengbil! Og så en Voyage, ikke mange av dem igjen nå tror jeg. Den var iallefall pen innvendig, selv om den var litt rusten på utsiden.. Endret August 4, 2011 av JR_605 Siter Opel: 3 x Ascona, 1 x Manta, 1 x Astra Bertone Ford: 5 x Sierra, 4 x Scorpio, 2 x Cougar, 4 x Mondeo Annet: 2 x Berlingo, Suzuki GT380, Honda HR-V, Flipper 510 HT, Skibsplast 605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Her er Asconan min ! Denne var virkelig fin. Godt jobba med oppussinga. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Ascona B <3 Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 Tusen takk for d TMB! Brukte mange timer på den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 1986 ascona c 2 dørs gått 87000 selges fort og galt 8000kr.. i daglig bruk. eu i feb 2012 men eneste jeg vet om er justere tenning og forgasser. strøken under.... 90653897 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel4fun Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 her er min: 2,4 77 mod. pådro den en frontskade i høst, men er under oppussing nå og klar igjen til sommeren: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 her er min: 2,4 77 mod. Pådro den en frontskade i høst, men er under oppussing nå og klar igjen til sommeren: shit !! :o får det blitt mer gromt ?!! Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GauteAscona Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hvor kan man få tak i de runde lyktene ? :) hvar på et av bildene en rød ascona ;) virket mye hissigere ;) sto en på side 7 ;) klarte ikke sitere det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Den på side 7. er noe hjemme mekk. Lexmaul hadde runde lykter med plastkappe rundt, sikkert flere også. Må vel lete etter brukt vil jeg tro. Prøv på http://www.opelmotorsport.com Vet att flere har brukt lykter fra BMW E30 å mekket til noe. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GauteAscona Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Den på side 7. er noe hjemme mekk. Lexmaul hadde runde lykter med plastkappe rundt, sikkert flere også. Må vel lete etter brukt vil jeg tro. Prøv på http://www.opelmotorsport.com Vet att flere har brukt lykter fra BMW E30 å mekket til noe. Okey takk skal du ha så e30 å ei hjemmelaga plate så funker det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Hvordan er Ascona B å forsikre for en ungdom på 18 år uten noe særlig med bonus (OG NEI, TA DET MED RO SKAL IKKE HÆRJES!) Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GauteAscona Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Hvordan er Ascona B å forsikre for en ungdom på 18 år uten noe særlig med bonus (OG NEI, TA DET MED RO SKAL IKKE HÆRJES!) Jeg betalte rett rundt 1000 + åraavgift på et par hundre vis det er veteran du tenker på ;) men det er ikke under ascona bilder av bilene våre. Vi skal diskutere det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Jeg betalte rett rundt 1000 + åraavgift på et par hundre vis det er veteran du tenker på ;) men det er ikke under ascona bilder av bilene våre. Vi skal diskutere det :P hoho, srry for offtopic... MAAAANGE FINE ASCONA'r HER ! :D Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg