Gå til innhold

APP Racing, og litt om andre leverandører..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

APP finnes vel bare i Sverige tenker jeg, å så driver vel Per Erik med firman fra USA...

Han susehue som kjøpte butikken i norge.... ligger vel lavt i terrenget ....:D

 

Jasså, hvorfor gjør han det..?? Fortell fortell.. :) Og et kjapt spm til, hva er rimeligste stedet å handle deler på fra USA..?? Har sett litt på Jim's autoparts, og de ser grei ut.. Ellers has sixpackonline.se greie priser.. Noen erfaringer her..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor... neh..... det trenger ikke verden vite...

 

Hva skal du ha? Summit og Jegs er fine plasser!

 

Er noe med når du sier A, så blir folk nysjerrige på B.. Siden jeg ikke vet noe em dette så er jeg nysjerrig på B.. ;o) hehe..

 

Jeg skal ha litt diverse, men i første omgang dette til min '74 dart med 360/727:

 

  • Nye tykke torsjonsstaver
  • Edelbrock Performer RPM innsug
  • Ny forgasser, størrelse ukjent, venter på svar i annen tråd
  • Ministarter
  • Dynamo med innebygd regulator, gjerne krom
  • Gulvmatte til Dart'en
  • Og sikkert litt andre småting etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

APP var jo et velrenomert firma, men som Beadlock sier gikk det totalt til h... for noen år siden når denne karen overtok.

Jeg er veldig fornøyd med Aarnes.Har utrolig mye på lager og jeg har knapt noen sinne fått feile deler. Og sier de at de har det på lager så har de det virkelig også. Hyggelige priser også synes jeg.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

APP var jo et velrenomert firma, men som Beadlock sier gikk det totalt til h... for noen år siden når denne karen overtok.

Jeg er veldig fornøyd med Aarnes.Har utrolig mye på lager og jeg har knapt noen sinne fått feile deler. Og sier de at de har det på lager så har de det virkelig også. Hyggelige priser også synes jeg.

 

Er det noen som kan fortelle hva som egentlig skjedde da..?? Og hvorfor er siden oppe så lenge etterpå..??

 

Amerikanske Bildeler synes jeg har være meget greie.. Men har fått feile deler et par ganger, men ordner alltid opp.. Tror jeg skal begynne å handle mer fra utlandet, for det er seriøst MYE penger å spare på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke annet enn at mange ventet på deler i uker og måneder.Mangen forgjeves.Umulig å få tak i fyren på telefon. Var vel en del som hadde forhåndsbetalt også.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår