VCE Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Du gidder ikke å gå over det innlegget ditt med littegranne rettskrivning? Store forbokstaver der det hører hjemme og litt tegnsetting hadde hjulpet det også... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 som sagt eg prøver så istede me å bare kritisere så kan du vel kansje være til hjelp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Jeg vil gjerne være til hjelp, men det er helt håpløst å forstå hva du skriver innimellom. Noen ganger må man lese gjennom teksten 3-4 ganger for å gjette seg til hva du mener med det du skriver... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 vell..nå har eg våre ude i garasjen. kjiftet plugger,ledninger,fordelerlokk å rotor. bilen startet me en gang å durer så fint. Har ikke prøvekjørt den ennå. e redd for når eg trør på at den klikker igjenn. Men skall prøve seinere i dag. ps kan ikke prøve nå tillfelle den klikker så vekker eg opp heila Rennesøy... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Gratulerer.. ;) den går nok fint nå skal du se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 drog motorn opp i 8000 spant på første å aen :) weiiiiiiiiiiiiiiii den går jo ;):hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 8000?...... Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 steg 2 topp me kvass kamm :) 2,3 f. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 minn dro aldri mer enn til 80 på andre.. men plutselig en dag skifta den humør og nå drar den til 100 på andre. har ikke turteller så har ikke mye peiling på turtallet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Så lenge varte det forbanna drittbilen, klikke vinnkelllllll.................... kom ud i kvell å sko nå ferjå å då ville den faen ikke starte igjenn... heilt dødt baree kjinna kjinna å kjinna :(:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 det var som faan da.. kan coilen din driv å tar kvelden da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 prøve å kjifte den i mårå nå e eg rådløs å forbannna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 skjønner jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 minn dro aldri mer enn til 80 på andre.. men plutselig en dag skifta den humør og nå drar den til 100 på andre. har ikke turteller så har ikke mye peiling på turtallet.. Min også drar til 100 på andre (etter gps, vanlig speedo fungerer ikke). Den stopper på turtallsperra der, vet ikke hva den ligger på? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg