Gå til innhold

post bilder av din B4 her :)

Ranger emnet


Audi RS80

Anbefalte innlegg

B4 delen av dette forumet har ikke tatt helt av enda, så prøve å få litt mer fart i det med denne tråden :D

 

Her kan du legge ut bilder av din Audi 80 B4, sedan, coupe og avant, og s2+rs2 seff :) Kan også være fattern din sin, fettern, svigersen eller andre bekjente.

Legg gjerne ut bilen nyvaska og ved fete locations, eller f.eks andre morsomme situasjoner, som bilen liggende på taket :D

Bilder som kan være til inspirasjon til oss andre vil vi ha, så få ut bilder av lure løsninger, ta også bilder av motorom, interiør, stereo osv.

 

 

husk at bildene helst skal være av god kvalitet, og ikke glem å legge ut info om bilen og beskrivelser på bildene.

 

Her gjelder "bedre med for mange enn for få" så peis på! :D

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den var jo clean å fin :D la med en gang merke til de tøffe stålefelgene :) matcha den sorte grillen godt. Hvor har du fått tak i den hekkspoileren? var ikke så verst den.

Er det coupe støtfanger?

ellers kan jeg se at du har bytta sideblinkelyktene, cleana hekken og mekka på effektanlegg.. simons?

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av min '94 competition. Bilder tatt like etter "renovering".

Av utstyr er det; el.vinduer foran og bak, el.speil, aircondition, airbag - og selvfølgelig den velkjente ABSen.

 

Har til nå byttet følgende (blir stadig påkostet):

Hjullager foran og bak

Samtlige foringer i forstilling og bakstilling er byttet

Motorfester foran og bak

Bremseskiver og klosser foran og bak.

Clutch og opphengslager

+ +

 

 

1qy5.jpg

2dd8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min -94 Audi 80 2,0...90hester her og, hehe..men det funker ok til hverdags..

Kjøpte den i litt løgen tilstand, og har "pusset" den opp igjen (dvs oppussing av lakk, motor, felger, småskader osv)

Go`bilen starter alltid på første forsøk og har fremdeles ikke svikta meg;)

 

DSC00592.jpg

DSC00494.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommet mange flotte bidrag nå ja :D her kommer mitt

 

Jeg har også 90hk utgaven :pray 2l monopoint, 94 mod

 

Utstyrsnivået er ganske så labert labert, men det som er:

Airbag i rattet, skiver på alle 4, Audi alu vinterfelger

 

det som er gjort til nå er:

Retta et par bulker, sota ruter mørk grønn/blå, montert fjernstyrt sentrallås, åpent crosspipe filter, bytta en god del slitedeler, montert baklukespoiler, tåkelys i fanger

 

Planer: maange

 

DSC00588.jpg

 

DSC00233-1.jpg

 

DSC00419.jpg

 

DSC00207-1.jpg

 

DSC00583.jpg

 

DSC00415.jpg

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår