Gå til innhold

post bilder av din B4 her :)

Ranger emnet


Audi RS80

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Du som er fra Lena. Sett noe til denne der oppe eller?

 

audi2.jpg

 

Fikk tips om at den går der i traktene. All info mottas med takk....

 

Det stemmer det ja:) Den har hvertfall gått her oppe for et års tid siden. Tror han har den enda. Er ikke så mye jeg vet om selve bilen egentlig. Var det noe spes du lurte på?

2003 Audi A4 Tdi Quattro Bilder

1992 Audi 80 2.0 ( Deler selges) Bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Fra Trackday på Rudskogen i helga, min Audi 80 2,3E Quattro.

Har ikke rukket å montert senkesett på enda, har det liggende :P

 

Flott bil du har der,

 

hvilket senkesett har du gått for? pris?

 

Takk, takk.

Blir kun fjører nå i første omgang siden jeg hadde litt problemet med å finne til denne bilen i norge.

Så det jeg har nå er FK Automotive 40mm, bestilt fra tyskland, men fant ut at jeg hadde fått til feil bil da jeg sto med den gamle fjøra i hånda :p

Venter på de nye fjørene, blir enten 40mm H&R eller Fk Automotive..

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk, takk.

Blir kun fjører nå i første omgang siden jeg hadde litt problemet med å finne til denne bilen i norge.

Så det jeg har nå er FK Automotive 40mm, bestilt fra tyskland, men fant ut at jeg hadde fått til feil bil da jeg sto med den gamle fjøra i hånda :p

Venter på de nye fjørene, blir enten 40mm H&R eller Fk Automotive..

 

Kommer til å bli litt for høy framme med bare 40/40, har 60/40 på min og den e nesten lavere bak en framme enda :P

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kommer til å bli litt for høy framme med bare 40/40, har 60/40 på min og den e nesten lavere bak en framme enda :P

 

 

Ja, det jeg ville fram til.

40/40 så blir den lavere bak.

Har quattro og, derfor var litt nyskjerrig på hvordan det ble med bare fjører. Før man eventuelt bestilte noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår