Gå til innhold

henrix: 1985 Nissan Silvia S12 prosjekt!

Ranger emnet


henrix

Anbefalte innlegg

for det første: til de som prater stygt om instrumentene mine: SLAPP AV det er bare en test:) turtelleren min funker ikke så jeg har bestillt nytt instrumentpanel!

 

for det andre: japse-potte skal på;)

 

for det tredje: her er et bilde av det som er lagt opp til turbo:

bilenmin017.jpg

 

og for det fjerde: jeg har lakkert grill og fikk montert den nå!:D MYE bedre synes nå jeg!:D

før:

07102006.jpg

071020061.jpg

 

og etter!:D

DSC00630.jpg

DSC00633.jpg

 

ka du tru?:)

 

PS: rattet veit jeg ikke hvor kommer fra.. men det er STYYYYYGT! så S13 ratt kommer snart:) sammen med S13 interiør;)

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

turtelleren min funker ikke så jeg har bestillt nytt instrumentpanel!

 

Sikker på at ikke er ledningsbrudd?

 

BTW: Jeg har forresten 2stk s13 framre coilovers liggende her, mener å huske at de skal passe rett på (?)

 

Salgstråd for de:

http://www.bilforumet.no/topic/105728-sclassic-jdm-felger-og-s13-coilovers/?do=findComment&comment=1507477

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere røde rør greiene som du mener er til noe turbo konvertering er bare der hvor slangen til utlufting/ånding av motoren skal inn. Der hvor det lille åndefilteret er montert skal det gå en slange som skal inn på luftfilterslangen.

Du kan få mangel på dette på en pkk. Det er ikke lov og ånde rett i friluft grunnet forurensing.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget stilig bil. Tankene føk rett til AE86 når jeg så den. Hva er forresten forskjellene på denne motoren og SR20 motorene?

Dere som mener han ikke skal ha japsepotte osv. Klapp igjen! Er hans bil, og bilen er jo for faen en japsebil ;)

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veit man kan dra ut mye av den:) hehe den virker veldig solid! men det smeller litt fra motoren (veit ikke helt hvor) når jeg kjører den på veldig lavt turtall å tråkker inn gassen.. (veit han får for mye bensin, kan det ha noe med det å gjøre?:)) veit forresten noen hvor man regulerer bensintilførsel?:)

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett - du må lage opplegg for oljeretur for å installere turbo. også bør du vel kline til med større dyser. hadde jeg vært deg ville jeg "rensket" opp hele resten av bilen før jeg begynte med motoren, og ikke begynt å skrudd motor før du har alt klart

 

det er jeg fullt klar over:) hehe men alle spør om motor:P blir litt revet med:) som som sagt så er målet mitt EU godkjenning:) så får vi ta det derifra:)

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår