Gå til innhold

henrix: 1985 Nissan Silvia S12 prosjekt!

Ranger emnet


henrix

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2l DOCH motorer er MYE mere trimvennlige og bedre slitasjemessig enn de med turbo! (det sier tilogmed folk som har den med turbo:)) merk MYE! de tåler alt:P hehe motoren er knall bra!:) men så har du FJ20ET motoren som er motoren min med turbo og den er GROM!:D men disse bilene trenger du faktisk ikke gjøre noe med motoren for å sette på turbo:) 2l DOCH motoren assa:) bilen er kjempe sjelden og kjempe kul!:D

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestillt meg masse deler nå jeg:) synes ikke det var så ille:) hehe trim.. vel.. min er montert klar for tubo:P så jeg trenger bare en manifold og tubo:) men kan jo sette i SR20DET motor;) hehe styling er lett å få tak i, i england:P men masse man kan gjøre med mye annet og litt modifikasjoner;) hehe

er du keen på en sånn bil?:P

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gå for old school drifting look på bilen.. kan jo f.eks hente inspirasjon fra Toyota sin corolla AE86 som er ganske lik..

 

Ofte brukt på disse bilene er "panda"-lakkering. Hvit oppe og svarte fra listene og ned. Ofte kombinert med sorte felger eller små, chrom, brønn felger :D

 

et par eks.:

fuj04003%5B1%5D.jpg

 

thedjfou_1097450798_trueno.jpg

 

UEO%20AE86.jpg

 

En slik spoiler "stjert" som bilen på det siste bilde har er jo et MUST :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at du har oljereturlinjer klare i blokka? disse må man lage om man skla ha turbo på en fj20e. skal du ha bodykit til silvia må du påregne en hel del tilpasning. s12 og ae86 err to helt forskjellige biler. en del har brukt s13-fangere og tilpasset, med pene resultater. sjekk http://www.racesilvia.com

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en ting til: no offence, men den gt-r-instrumenteringa ble jeg kvalm av.. plz ikke lag risigt stuk på den. bare styr unna gt-r-emblemer og slikt.. det hører ingensteds hjemme på s12. kjør heller gjennomført nismo: ratt, gir, instrumenter, og kanskje snike inn ett diskre nismo-emblem - men ikke gt-r vær så snill!! :P

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestillt meg masse deler nå jeg:) synes ikke det var så ille:) hehe trim.. vel.. min er montert klar for tubo:P så jeg trenger bare en manifold og tubo:) men kan jo sette i SR20DET motor;) hehe styling er lett å få tak i, i england:P men masse man kan gjøre med mye annet og litt modifikasjoner;) hehe

er du keen på en sånn bil?:P

 

Fikk litt "småvibber" for den ja. :p Har en bil, men hadde vært moro med et baneprosjekt der jeg ikke må ut med 100.000kr bare for bilen. T.eks 200sx s13.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår