Vangen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Disse bilene er RWD sant? Og er de svært sjeldne og dyre? //mvh Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 de er nokså sjeldne. men dyre er de vel ikke. regn med omtrent 15k for en 2.0dohc som har hatt litt juling. 1.8t selges for usannsynlig høy pris som regel syns jeg, har sett 50k. og 2.0dohc er en mye bedre motor, 150hk NA... Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 den bilen var UTROLIG råå!!!! satan!:D vi får se da vett:) nå blei jeg gira:D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 2l DOCH motorer er MYE mere trimvennlige og bedre slitasjemessig enn de med turbo! (det sier tilogmed folk som har den med turbo:)) merk MYE! de tåler alt:P hehe motoren er knall bra!:) men så har du FJ20ET motoren som er motoren min med turbo og den er GROM!:D men disse bilene trenger du faktisk ikke gjøre noe med motoren for å sette på turbo:) 2l DOCH motoren assa:) bilen er kjempe sjelden og kjempe kul!:D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvordan er det å skaffe deler, trim og styling til den? Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 har bestillt meg masse deler nå jeg:) synes ikke det var så ille:) hehe trim.. vel.. min er montert klar for tubo:P så jeg trenger bare en manifold og tubo:) men kan jo sette i SR20DET motor;) hehe styling er lett å få tak i, i england:P men masse man kan gjøre med mye annet og litt modifikasjoner;) hehe er du keen på en sånn bil?:P Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ja, gå for old school drifting look på bilen.. kan jo f.eks hente inspirasjon fra Toyota sin corolla AE86 som er ganske lik.. Ofte brukt på disse bilene er "panda"-lakkering. Hvit oppe og svarte fra listene og ned. Ofte kombinert med sorte felger eller små, chrom, brønn felger :D et par eks.: En slik spoiler "stjert" som bilen på det siste bilde har er jo et MUST :D Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 sånn har jeg;) bare ikke så stor:) kan bruke styling fra AE86:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 sikker på at du har oljereturlinjer klare i blokka? disse må man lage om man skla ha turbo på en fj20e. skal du ha bodykit til silvia må du påregne en hel del tilpasning. s12 og ae86 err to helt forskjellige biler. en del har brukt s13-fangere og tilpasset, med pene resultater. sjekk http://www.racesilvia.com Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 og en ting til: no offence, men den gt-r-instrumenteringa ble jeg kvalm av.. plz ikke lag risigt stuk på den. bare styr unna gt-r-emblemer og slikt.. det hører ingensteds hjemme på s12. kjør heller gjennomført nismo: ratt, gir, instrumenter, og kanskje snike inn ett diskre nismo-emblem - men ikke gt-r vær så snill!! :P Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 har bestillt meg masse deler nå jeg:) synes ikke det var så ille:) hehe trim.. vel.. min er montert klar for tubo:P så jeg trenger bare en manifold og tubo:) men kan jo sette i SR20DET motor;) hehe styling er lett å få tak i, i england:P men masse man kan gjøre med mye annet og litt modifikasjoner;) heheer du keen på en sånn bil?:P Fikk litt "småvibber" for den ja. :p Har en bil, men hadde vært moro med et baneprosjekt der jeg ikke må ut med 100.000kr bare for bilen. T.eks 200sx s13. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 enig. men lykke til! kul bil, tror den kan bli deilig med litt cleaning. PS: setter du på sånn 4-5 toms japsepotte kommer jeg å sparker den av. pronto. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Må innrømme at bilen på forrige side ga meg brekninger, ikke DIN bil, men den som noen postet.. HUff... STYGG!!! Liker bilen i utgangspunktet, men det var for mye av det "gode" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Må bare slenge med at den ligner fælt på Toyota AE86 eller hva den nå heter. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Lag deg andre skiver UTEN GT-R emblemer. Det ble bare jalla. Ellers hadde jeg mye kontakt med en fyr som lagde enkelte styling sett til disse bilene i england. Men finner ikke han igjen. Men sitter det et OPEL ratt i den bilen? Ligner fælt på Rekord ratt :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg