henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 for det første: til de som prater stygt om instrumentene mine: SLAPP AV det er bare en test:) turtelleren min funker ikke så jeg har bestillt nytt instrumentpanel! for det andre: japse-potte skal på;) for det tredje: her er et bilde av det som er lagt opp til turbo: og for det fjerde: jeg har lakkert grill og fikk montert den nå!:D MYE bedre synes nå jeg!:D før: og etter!:D ka du tru?:) PS: rattet veit jeg ikke hvor kommer fra.. men det er STYYYYYGT! så S13 ratt kommer snart:) sammen med S13 interiør;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hehe.Ja det dere utaket på luftrøret er jo et must på en turbo bil..hehe:thumb trenger nok andre ting en det dere gitt . men bilen fortjener en turbo motor.Hvorfor ikke bare sette ien CA18det? Flere som har gjort det med disse bilene. Billig og bra motor Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 turtelleren min funker ikke så jeg har bestillt nytt instrumentpanel! Sikker på at ikke er ledningsbrudd? BTW: Jeg har forresten 2stk s13 framre coilovers liggende her, mener å huske at de skal passe rett på (?) Salgstråd for de: http://www.bilforumet.no/topic/105728-sclassic-jdm-felger-og-s13-coilovers/?do=findComment&comment=1507477 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 blir nok aldri no CA18DET i denna nei:) blir det ny motor blir det SR20DET;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvorfor akkuratt det? CA er billigere da Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvorfor akkuratt det? CA er billigere da skal jeg først legge penger i en ny motor vil jeg ha en SR20DET:) hvis det blir motorbytte etterhvert blir bilen en driftingbil:) og da blir det SE20DET:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Blir nok en søt bil da.. .Ble bra med den grillen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Blir nok en søt bil da.. .Ble bra med den grillen hehe;) takker:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det dere røde rør greiene som du mener er til noe turbo konvertering er bare der hvor slangen til utlufting/ånding av motoren skal inn. Der hvor det lille åndefilteret er montert skal det gå en slange som skal inn på luftfilterslangen. Du kan få mangel på dette på en pkk. Det er ikke lov og ånde rett i friluft grunnet forurensing. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Meget stilig bil. Tankene føk rett til AE86 når jeg så den. Hva er forresten forskjellene på denne motoren og SR20 motorene? Dere som mener han ikke skal ha japsepotte osv. Klapp igjen! Er hans bil, og bilen er jo for faen en japsebil ;) Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 fj20-motoren er sinnsvakt solid. du kan ta ut hvertfall like mye ut av den som på en sr-motor.. fj20 har støpejernsblokk :).. og btw, hvis du trenger hjerne eller instrumentpanel har jeg ekstra liggende Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ja veit man kan dra ut mye av den:) hehe den virker veldig solid! men det smeller litt fra motoren (veit ikke helt hvor) når jeg kjører den på veldig lavt turtall å tråkker inn gassen.. (veit han får for mye bensin, kan det ha noe med det å gjøre?:)) veit forresten noen hvor man regulerer bensintilførsel?:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 bensintrykksregulator. En liten dings du kjøper billig på ebay :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 uansett - du må lage opplegg for oljeretur for å installere turbo. også bør du vel kline til med større dyser. hadde jeg vært deg ville jeg "rensket" opp hele resten av bilen før jeg begynte med motoren, og ikke begynt å skrudd motor før du har alt klart Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 uansett - du må lage opplegg for oljeretur for å installere turbo. også bør du vel kline til med større dyser. hadde jeg vært deg ville jeg "rensket" opp hele resten av bilen før jeg begynte med motoren, og ikke begynt å skrudd motor før du har alt klart det er jeg fullt klar over:) hehe men alle spør om motor:P blir litt revet med:) som som sagt så er målet mitt EU godkjenning:) så får vi ta det derifra:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg