Gå til innhold

Bytta girkasse, motor fusker?

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bilen på værste for bytte av girkasse. En Bmw E30 320i.

Når jeg fikk den tilbake ville bilen nesten ikke gå på tomgang. Den bare går og fusker, og jeg må ha litt turtall før den vil gå jevnt og fint.

Når den er kald står den og går opp og ned fra 500 til 1500 o/min.

De på værste vil ikke se på det, de bare sier at de ikke har vært i motorrommet. Så nå står jeg her med en bil som er værre enn før jeg leveret den inn på verkstedet.

Er det noen som har en ide om hva dissa surre huene på verkstedet har vært borti ved girkasse skifte.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...jeg tror ikke det

Da er det ikke mye som kan være gærnt da.. Hvis de ikke har tatt av en kontakt på følere etc, å glemt å satt de tilbake.

Ellers er det ikke stort som skal gjøre at bilen fjusker pga bytte.. MEN, ble det skiftet clutch samtidig?

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke mye som kan være gærnt da.. Hvis de ikke har tatt av en kontakt på følere etc, å glemt å satt de tilbake.

Ellers er det ikke stort som skal gjøre at bilen fjusker pga bytte.. MEN, ble det skiftet clutch samtidig?

Clutchen ble ikke bytta nei.....

jeg skal sjekke føleren....men vist kontakten ikke er av, kan det være noe feil med selve føleren. Hvordan får jeg sjekka detta uten og bytte?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gi deg.. den virket da du leverte den inn, og den skal virke når den blir levert tilbake til deg. ring tv2 hjelper deg eller noe. snakk me sjefen på det verkstedet du leverte den inn, det kan gå

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider