Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg hadde bilen på værste for bytte av girkasse. En Bmw E30 320i. Når jeg fikk den tilbake ville bilen nesten ikke gå på tomgang. Den bare går og fusker, og jeg må ha litt turtall før den vil gå jevnt og fint. Når den er kald står den og går opp og ned fra 500 til 1500 o/min. De på værste vil ikke se på det, de bare sier at de ikke har vært i motorrommet. Så nå står jeg her med en bil som er værre enn før jeg leveret den inn på verkstedet. Er det noen som har en ide om hva dissa surre huene på verkstedet har vært borti ved girkasse skifte. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har sikkert blitt noe tull med giverne på svinghjulet.. sjekk opp demm du! :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 For et elendig verksted! klag, klag, klag. Tru med forbrukerrådet Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hva slags girkasse var på før, og hvilken er på nå? Dette kan være noe så ufattelig lett som en vakumslange.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Bytta til samma type kasse. getrag et eller anna, 5 trinns.... Jeg tenkte på det med vacumslanger, sjekka alle i motor rommet. Men hvordan er det med sånnt ned ved girkassa. Har også sjekka tomgangs innstillingen osv. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har de vært av med svinghjulet da? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 For et elendig verksted! klag, klag, klag. Tru med forbrukerrådet Jeg har vært oppe der flere gange, og de sier bare det samma. "Vi har ikke vært i motorrommet"...Jeg var litt rask, og stressa litt mye når jeg skulle hente bilen. Så jeg fikk ikke med meg kvittering :shake Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har de vært av med svinghjulet da? Nei...jeg tror ikke det Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Nei...jeg tror ikke det sjekk opp svinghjuls følerne.. standar problem på disse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Nei...jeg tror ikke det Da er det ikke mye som kan være gærnt da.. Hvis de ikke har tatt av en kontakt på følere etc, å glemt å satt de tilbake. Ellers er det ikke stort som skal gjøre at bilen fjusker pga bytte.. MEN, ble det skiftet clutch samtidig? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan har de fått opp de to øverste skruvene på girboks om de ikke har vært oppi motor rommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan har de fått opp de to øverste skruvene på girboks om de ikke har vært oppi motor rommet? Akuratt det lurer jeg på og.....batteriet har de jo også kobbla av når de skrudde. Så de må ha hatt opp paseret.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Da er det ikke mye som kan være gærnt da.. Hvis de ikke har tatt av en kontakt på følere etc, å glemt å satt de tilbake. Ellers er det ikke stort som skal gjøre at bilen fjusker pga bytte.. MEN, ble det skiftet clutch samtidig? Clutchen ble ikke bytta nei..... jeg skal sjekke føleren....men vist kontakten ikke er av, kan det være noe feil med selve føleren. Hvordan får jeg sjekka detta uten og bytte? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 ikke gi deg.. den virket da du leverte den inn, og den skal virke når den blir levert tilbake til deg. ring tv2 hjelper deg eller noe. snakk me sjefen på det verkstedet du leverte den inn, det kan gå Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 e30`en står og jager på tomgan om det er lite kjølevæske i beholderen. kan være et samentreff at det var samtidig med girkasseskift at fuskinga kom også, kan ikke skjønne hvorfor de skal ha røkket av kontakter og slanger ved kassebytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg