Gå til innhold

Forskjell på bred og smal br.kr. forsterker

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er jo ikke så jævlig bad om det knekker da.. kobber-rør vokser på trær og koster lite.

 

er man lur, sjekker man stand på bremseslanger samtidig!

er noen sprekker i, bytt de samtidig, når man uansett lufter.

 

om man må bytte, kjøp også inn ekstra rør der nede, da det alltid er et rør eller to som ikke vil løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har slik til deg jeg. komplett bortsett fra den hvite vinkelen til vakum.

sitter på bil nå og fungerer som bare det.

 

En slik br.k.forst. med sylinder kan man få på huggeren for 5-600 kr...

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Har hørt at man ikke får det godkjent med åtter hvis man ikke har den store breie forsterkeren.. og at man må ha ventilerte skiver bak for å få den godkjent for 220hk... stemmer dette?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Har hørt at man ikke får det godkjent med åtter hvis man ikke har den store breie forsterkeren.. og at man må ha ventilerte skiver bak for å få den godkjent for 220hk... stemmer dette?

 

Er ett krav det med store bremsekraftforsterkeren for V8 ja.

 

Men, ventilerte skiver fremme så får du godkjent 220 hk.

De bak er solide på alle, og det er som regel fremme du trenger å oppgradere bremsene ved høyere effektuttak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Har hørt at man ikke får det godkjent med åtter hvis man ikke har den store breie forsterkeren.. og at man må ha ventilerte skiver bak for å få den godkjent for 220hk... stemmer dette?

 

Man må ha den store, ja . Men det er den smale 2X8" som er "den store".

 

 

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår