RoBoX Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 prøver å hjelpe en kamerat med en g60 motor her nå, den fjusker veldig og tenkte vi skulle teste alle sensorene så vi kan utelukke de.. derfor lurte jeg på hvordan vi kan teste de forskjellige? har målt lufttempsensoren på innsuget til ca 650 ohm mellom de ytterste pinnene, noe galt med den da? har lest noen plasser at denne skal ha en verdi mellom 350-500.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 sjekk tenning og plugger. Co-pot skal ha ca 500 ohm som et utgangspunkt. sjekk også jordinger i ledningsnettet du kan sjekke ledningsnettet ved hjelp av denne 1 Start (50) red/green 2 OXS purple 3 Fuel pump relay red/green or yellow/blue 4 Knock sensor white 5 CO Adjustment blue 6 Ground (Sensors) throttle switches OXS Hall sensor Coolant temp. CO pot/Air temp. --- brown/white 7 Knock sensor brown or yellow in shielded black cable 8 Hall sensor red/black 9 Air temp sensor blue/white 10 Coolant temp sensor brown/green 11 Idle Switch red/blue 12 Injectors red 13* Ground ECU brown 14 Power main / Idle stab. valve black/white 15 Full Throttle Switch blue/black 16 not used 17 Not used 18 Hall sensor green/white 19 Ground brown 20 MIL yellow - Yes This is the wire the bling bling blinks the fault codes off your eprom! You did know that your ecu stores sensor fault codes? 21 Not used 22 Idle stab. valve black/yellow 23 Not used 24 Not used 25 Ignition coil green Ta en titt her http://www.snstuning.com/DIY/Tips/tips.htm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Skjekk ledningen til lamdasonden,det hadde jeg veldigt masse problemer med når min fjusket så kjøpte jeg ny så va alt fikst,når motorfestene jer etter når du gasser på så pleie det rykkel itt i lednigene å da kan de bli noe fesne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg