Gravstein Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 gode gamle FC`n ! eg digger denne like godt som den nyere mer runde avtageren.. Er jo ikke verdens dyreste sportsbil heller da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Denna kan bli værst! Har du benka den? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellRotary Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Takker for alle gode tilbakemeldingene!! Jeg har hatt prob med coilene over 7500rpm så jeg har ikke hatt den på benken enda. Det blir 4 nye coiler og haltech ignition module til vintern så det blir det første jeg gjør når våren kommer. Siter 05 Mazda 6 2.0 90 Mazda rx7 TII x88 Honda aerodeck x89 golf 2 x91 BMW 318i cab x77 Volvo 242 x77 Mazda 929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellRotary Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 fant noen flere bilder: nytt instrumentpanel med speedometer til 300kmh og turteller til 10000rpm motor rommet før det ble lakkert Baksete ble fjernet for å gi plass til batteri/sub kasse type 1, 2 og 3 på max power trondheim 2006 Siter 05 Mazda 6 2.0 90 Mazda rx7 TII x88 Honda aerodeck x89 golf 2 x91 BMW 318i cab x77 Volvo 242 x77 Mazda 929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Døven steike! Nice bil! Er det noen turtallssperre på bilen? :P hehe Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hvor mye effekt regner du med å ha?:) hvor langt kan du egentli dra en Wankelmotor? legg ut STORE bilder av din da plz :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hvor mye effekt regner du med å ha?:) hvor langt kan du egentli dra en Wankelmotor? legg ut STORE bilder av din da plz :) e jeg kjenner sa det at noen som har dradd wankel motor til40000rpm. hørtes litt for mye ut.. han kjører en rx2 med ca500hk den var sperra på 10000rpm sa han.. Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellRotary Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Bilen har mest effekt på ca7500rpm. Når jeg har fått på nye coiler har jeg tenkt å dra den til ca 8500rpm. Har hørt mye forskjellig om hvor høyt du kan dra en wankel, men når man passerer 8-9000rpm vil effkten begynne å synke. Turboen på min skal klare 450hk, men jeg er fornøyd hvis jeg kommer over 400hk. Bildene her skal være litt større.... MortenF`s fb turbo fra dette forumet bak min. dama har polert turbo:) Siter 05 Mazda 6 2.0 90 Mazda rx7 TII x88 Honda aerodeck x89 golf 2 x91 BMW 318i cab x77 Volvo 242 x77 Mazda 929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Suverent att det er flere som liker disse gamle rx ene. Ser ut som et fint prosjekt.Stå på:) Mvh Jan-Tore Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 steike ble kenn på go gammaldags RX jeg nå :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 updates s00n?:) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Noe særlig over 8500 rpm er ikke anbefalt uten å gjøre endel modifiseringer. Når det er snakk om hvor effekten er på max så har det endel med design av porter, innsug og eksos å gjøre. En rallycrossmotor med ca 300hk drar rundt 10000. Noe særlig mer turtall enn det så begynner det å bli en dyr motor.. Har hørt om en racingserie i australia hvor de drar rundt 12500 rpm.. Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 lekker rx-7 du har der....visste ikke at den generasjonen kunne bli så kul :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellRotary Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Rallycross bilene kjører som regel på peripheral porting som har et arbeids område fra 5000 til 10500 rpm. Jeg har extended eksos, noe som gir lavere bunndrag, men desto mere effekt på høyere turtall. Jeg har satt inn bilen for vinteren så det kommer oppdateringer og nye bilder snart. Siter 05 Mazda 6 2.0 90 Mazda rx7 TII x88 Honda aerodeck x89 golf 2 x91 BMW 318i cab x77 Volvo 242 x77 Mazda 929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ser ut til å være ett tøft prosjekt detta gitt. Har selv nettopp kjøpt meg en rx7 gen1. som skal bygges opp. Hva som blir gjort med den gjenstår å se, men skal kjøre fra det meste. Jeg har planene klare, men ikke for offentligheten :fingers: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.