T_A_H Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Reset: Hvorfor jeg vil ha automat er jeg ikke sikker på, men vil vaffal prøve det først, så får jeg bytte til manuell kasse hvis det ikke er noe tess. (i andre omgang). Får sikkert bytta likt mot likt... Oskim: GTI'n solgte jeg desverre i går..... Sendte med alt utenom effektpotta... Med Vr6 understell og hele pakka skal jeg nok få den registrert... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 knapperverksted ja.. tenkte på om du skulle få den godkjent ombygd på biltilsynet jeg. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 det ordner seg! ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 OT: menneh.. Er det ikke en lov/regel angående ombygging som sier at hvis det er 95 mod. eller tidligere, så er det ikke noe problem å få det godkjent så lenge motor/ bremser/ understell etc. står i forhold til hverandre, og er riktig dimensjonert.. Eller er dette bare vås... Reset: hvorfor automat.. Jeg skjønner bekymringen din.. men det var noe med det å prøve å stikke seg ut da.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 er sikker på at jeg så denne bilen på esso ved mcdonalds på jessheim nord for noen uker siden... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Med Vr6 understell og hele pakka skal jeg nok få den registrert... hvis du skal være helt sikker på det, så ville jeg kontaktet BT nå mens du holder på, så de kan komme og innspisere det du gjør... da har du kontakt med de igjenom hele prosjektet, da er det enklere for de og godkjenne det når alt er klart...... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 GTI-R: Kunne ha vært, men jeg tror bilen har stått et halvt år... Det var litt rust på skivene som tyder på det. ;) Takk for tipset, xcuze!! Skal stikke innom neste gang jeg beveger meg utenfor knapper! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det er vel ingen som tilfeldigvis vet ca. hvor mye det koster å sende et ferdig pusset golf-skall på lakkering? Og hvor er det billigst? Eller er det noen i nærheten som kan å lakkere som tar på seg det? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 En total lakkjobb (demontering, puss, lakk, montering) hos Oslo Autolakk koster mellom 16-30 000kr avhengig av bilens tilstand. Så jeg vil tippe ett sted mellom 6-15000kr, på de samme kriteriene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er vel ingen som tilfeldigvis vet ca. hvor mye det koster å sende et ferdig pusset golf-skall på lakkering? Og hvor er det billigst? Eller er det noen i nærheten som kan å lakkere som tar på seg det? Øverby Lakk da? ..hørt med dem? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har ikke spurt enda, men tror Øverby tar 6-8k. Men har hørt om en i Disi som klarer en god pris og er flink til å lakkere :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kjøpt noen midlertidige BBS VR6 Felger og bærebru med servo idag:) Felgene er litt ruskete, og en av dem er totalt kantkjørt :( Tenkte de kunne være vinterfelger... Har lyst på ATS cup, bredda stålfelger, eller noe annet old-school jallamekk. Eller orginale audi a6/a4 felger, som ett billig (men ikke i nærheten) alternativ til ats'ene! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hadde egentlig planer om G60 breddere, men siden så mange har det, tenkte je å gjøre noe annerledes. Selv om g60 bredding er vakkert da!... Bare skar opp skjermen, og banka ut. Og sveise på ei "stang" langs kanten... Hadde ikke igjen gass på MIG'en, så punktinga ble ikke heeelt perfekt.... Men skal se om jeg får sveiset det på rescon i mårå. Tror dette blir bra med masse pussing, tinn og sparkel!! Har aldri gjort noe liknende før så det blir spennende å se... Før punkting: Etter: Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 nei nei nei!! Du kan ikke ha automat på en vr6!:hvaskjera Det kommer du til å angre på. får jo ikke ut all den effekten motoren er god for da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hmmm.... Kanskje ikke ;) Det er flere som har reagert på akkurat det samme;) Men er det mye jobb å skifte? Ledninger osv... Pedaler og sånt er ikke noe problem, for der er det opplegg til manuell. Passer forresten giroverføringa fra toern da? Vil jo innrømme at manuell er tøffest på eldre bil, da...... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg