Colli Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Og da venter vi alle på bilder! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jepp det gjør vi :D Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jepp det gjør vi :D Det kommer, men har problemer med ryggen i kveld så det er ingen aktivitet.:???: damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 har en ekstra bunn panne til en b6304motor, hvist det var det du va på utkikk etter. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 har en ekstra bunn panne til en b6304motor, hvist det var det du va på utkikk etter. Jeg er ikke så inne i disse nummerene, men om det er den som kan modifiseres for å passe på 5eren, så er jeg innteresert. Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hvor skal man begynne med tanke på godkjenning av ombygging? :helpme: :helpme: Er det bare å reise til BT og spøre om å få snakke med noen på teknisk avdeling, eller må mann sende mail et eller annet sted?:watchout Håper det er noen GLUPE hoder der ute som kan hjelpe meg:kiss :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ring eller besøk Biltilsynet. Men ikke forvent positivt svar ved første forsøk. Snakk med flere forskjellige og finn ut hvem som er saksbehandler. Ring til saksbehandler å informer han litt om ditt prosjekt. Han vill kanskje be deg sende en søknad. Referer til han i søknaden. "Viser til samtale med dem den xx.xx.xx anngående mine planer for min Volvo 242" eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ring eller besøk Biltilsynet. Men ikke forvent positivt svar ved første forsøk. Snakk med flere forskjellige og finn ut hvem som er saksbehandler. Ring til saksbehandler å informer han litt om ditt prosjekt. Han vill kanskje be deg sende en søknad. Referer til han i søknaden. "Viser til samtale med dem den xx.xx.xx anngående mine planer for min Volvo 242" eller noe sånt. Så første gangen da reiser jeg bare for å snakke med de da? Behøver ikke stotre ned noe på papiret før jeg har snakket med de, det er det du mener? Blir som regel nervøs bare jeg kommer inn på området der...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Går nok så greit 142-T5. Du har heldigvis ikke SÅÅÅ ville planer angående motor ;) (tror jeg, siden du har snakket om 225hk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Går nok så greit 142-T5. Du har heldigvis ikke SÅÅÅ ville planer angående motor ;) (tror jeg, siden du har snakket om 225hk) 225hk. er jo orginalt i T5, men etter en ev. godkjenning så kan det jo hende at det blir et par hk. til:roll: , men det er det jo ingen som for greie på..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Sender du mail så har du det dokumentert! Da kan de ikke komme på godkjenningsdagen, uten å ha fått seg noe kvelden før og si at du kan pakke sammen og dra. Da har du papirer på at du skal få godkjent bilen så lenge det ser nogenlunde vettugt ut og sitter sammen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mail er for fjortiser. Ring, møt opp selv eller skriv brev. Mail blir for uformelt mener jeg. Det gir dem ikke noe inntrykk av personen. At du får innvilget søknaden betyr ikke automatisk at du har fått det godkjent, det må vises og vurderes før det kan kalles godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Da har jeg endelig fått en ny 242 i garasjen. Strøken lakk på den......svartmatt...hehe.:confused: Det viktigeste er det at det er mindre rust en på den gamle. Foreløpig så har jeg sett litt rust i gulvet på førersiden, og en litt dårlig rettet og sparklet hjulbue bak på venstre side, men det kommer sikkert til å dukke opp mer. Dørene ser helt rustfri ut, og det samme er døråpningene. Bilen har gått 191000km, og det er ikke mye for en god gammel volvo.:m'm: :m'm: Når ryggen blir bedre så blir det å få kastet den gamle, og ribbet og kaste det meste på den nye, og da er jeg endelig i gang igjen.:partyon: :partyon: Det er dårlig prioritering å la den grønne stå ute, men slik er det bare.:shake Her står den i hele sin prakt:volvopower: Jeg har jo fått litt kritikk for at jeg skal ha 20" felger, hva syntes kritikkerene om de værstingfelgene her?...... som jeg sikkert kommer til å kaste:roll: :oohh :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 har en ekstra bunn panne til en b6304motor, hvist det var det du va på utkikk etter. Har sendt deg PM, men det er stille som i graven:confused: :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Gratulerer med nytt skall, men må ikke kaste de gode turbofælgan da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg