242-T5 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Ikke ta dette som en slem kommentar :p (jeg er jo rar, det har du erfart).. Dette KAN bli forjævlig stygt :O.. MEN, respekt for at du lager egne løsninger, og kan bli sykt tøft, regner ihvertfall med en nydelig finish :) Har jeg erfart det??? Jeg har korttids hukommelse..:) :) Mye mulig at det blir stygt, men jeg pleier aldri å gjøre som alle andre....så vi for se når den er ferdig. Er jo ikke sikkert jeg blir fornøyd selv heller, men da for jeg heller ta alle delene å skru over på en orginalbil, og blande meg med mengden...hehe:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 nei, stå på vidre. mange fine løsninger på ting hittil synes jeg. skal bli gøy og se sår det nermer seg ferdig med lakk og det hele Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Vallåkra grillen er ferdig, bortsett fra lakering. Grillen og alt bak (utenom IC) blir svart. Vi holder på med noe dill-dall rundt lyktene nå for å få det til å gå mere i ett med grillen (se høyre side). Har hørt at det er vallåkra stuket som gjelder....:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 bare et lite spørsmål, skal du ha d gamle eller d nye volvo merke i grilln? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 bare et lite spørsmål, skal du ha d gamle eller d nye volvo merke i grilln? Merket i grillen blir 5x5cm. Tenkte å reise på et reklamebyrå og få laget merke i sort og crom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 ok, d blir vell sikkert tøft. Men hvilken farge skal du ha på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 ok, d blir vell sikkert tøft. Men hvilken farge skal du ha på bilen? Orange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Vallåkra eller ikke,syns dette blir bra jeg :) Man vet ikke om jeg likte den nettingen i grillen.. Om jeg skulle være så "frekk" og foreslå noe,hva med.. mindre/tettere åpninger i nettingen eller kanskje honeycomb?? Realcar har begge deler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Vallåkra eller ikke,syns dette blir bra jeg :) Man vet ikke om jeg likte den nettingen i grillen.. Om jeg skulle være så "frekk" og foreslå noe,hva med.. mindre/tettere åpninger i nettingen eller kanskje honeycomb?? Realcar har begge deler :) Mulig det ville bli bedre, men vil vente å se til jeg har fått lakert alt bak grillen sort. Tror ikke det vil hvirke så åpent da. Er glad for alle innspill :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Syns det ble tøft jeg!. :) Skiller seg ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Tror bilen blir feit jeg;) Liker stuket du får.. Dette blir vel show/finværsbil? Eller til og fra jobb bil:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Digger at det er ENDELIG noen som tør å bygge det annerledes. Dette er jo litt i Vallåkra ånden :) En moderne sådann. Skikkelig imponert over fremgangen. Blir vel custom dash og da vel ;) Eller så har jo 68 142 ene veldig tøffe dashbord Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 :) Jeg begynnte på noe som nesten var likt det du har gjort her, men det ble skrinnlagt da det ble så stort og tungt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-racing Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Likte mod'en til V 230f jeg. Synes den grillen ble litt vel åpen uten. Men digger bilen din, du er en mester i kreativitet :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg