Wrasko Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hva mente du egentlig med det??? Orginal frik eller...hehe Vel, liker godt at du prøver å skille deg ut, og tror det blir veldig tøft ;) Men jeg ville ikke hatt alle de spesielle løsningene dine ;).. Halvoriginalfrik :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Vi har prøvemontert lyktene i "golf" fronten i kveld, vi har også begynt å lage festene til IC og radiatoren. Jævla problemer med ryggen i kveld igjen, så derfor går det litt smått....håper det er litt bedre i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Haha! Hele fronten skriker EINSER! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Haha! Hele fronten skriker EINSER! :p Hmmmmmmmm..................:shake :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-racing Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Synes fronten ser kul ut med de lyktene jeg:m'm: Blir spennende å se ferdig resultat... Keep up the good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hmmmmmmmm..................:shake :shake Du må ikke ta mine kommentarer negativt :p.. Da tør jeg jo ikke å komme innom lenger :hide Uansett, liker at du prøver på mye rart, og blir morsomt å se hva mer du finner på av faenskap :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Du må ikke ta mine kommentarer negativt :p.. Da tør jeg jo ikke å komme innom lenger :hide Uansett, liker at du prøver på mye rart, og blir morsomt å se hva mer du finner på av faenskap :) Tåler kritikk jeg, ikke problem det:uhhmmwhat?: Blir nok mye faenskap fremmover.... dukker jo stadig opp noe nytt vi må prøve:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 tror det blir rått når det blir ferdig, stå på. Har du noen planer for griller? orginal grillen blir vel ikke bred nok? Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 fan ser jo ut som en energolf!!!!!! kjøp to lykter til så shnakker vi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 fan ser jo ut som en energolf!!!!!! kjøp to lykter til så shnakker vi :D Har faktisk vært inne på tanken...er ikke umulig at det blir gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 fan ser jo ut som en energolf!!!!!! kjøp to lykter til så shnakker vi :D Noe slikt? Syntes kanskje lyktene blir litt store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Noen litt mindre da,slik som på 164? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Noen litt mindre da,slik som på 164? Det er bare det at nå har jeg kjøpt 1 par av disse, så om det skulle bli 4 så måtte det bli med disse, men de blir nok for store om de skal være dobble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 fan ser jo ut som en energolf!!!!!! kjøp to lykter til så shnakker vi :D Slik at det blir en toer-golf? :happyhappy: Synes egentlig det ser bra ut med de lyktene som det er nå, må bare få gjort noe med grill og forskjellig, så blir det nok ikke noe mere einser-stuk over den ;) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 med 4 likter ser den jo litt sån am car ut:P men hvordan blir det med blink lys? må ikke finne på å sette dem i fangeren da for da blir det mere golf:P Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg