Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis noen skulle finne på å henge seg opp i det merket og antall endestusser på eksosen er jo det bare artig.:pimp Jeg hadde i hvertfall begynt å titte litt på bilen for å se om det er noe mer med den eller om det bare er felger og senk på den.:watchout:confused:

 

Gøy å parkere utenfor en kafé, bestille en :mat og en :???: , sette seg ved vinduet og følge med på om folk legger merke til bilen din. :yak:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange tilbake meldinger.. skal revurdere å fjerne merket da:well: har søkt litt etter TWIN TURBO merket som visnok skal sitte på sl65 men finner ikke noe bilde..

Kunne kansje vert noe,ikke sikker på om jeg vil ha NOE STJERNEGRIS PRODUKT PÅ BMW`n min men:assman

 

 

Behold merket, den fortjener det. Den er så utrolig clean og lekker ellers, så det gjør ikke noe ut av seg uansett, Herlig prosjekt, krever video med lyd :)

 

Ligger noe SUPER dårlig video her:

 

th_MOV00393-1.jpg

 

th_MOV00403.jpg

 

 

Kommer mere uka etter påske... da skal svinet bremses;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helrått... VEt ikke mere hva jeg skal si! :) Men skal prøve å få tak i en gammel mustang 350/450/550 motor til Nivaen min hvertfall!

Ønsker deg hvertfall lykke til videre med dette og aldri glem oss, tror vi alle er like spente på hva som skjer fremover :) Men hvor mye power får du egentlig ut av dette monsteret, uten å tenke på at motoren sikkert veier en hel del?

Et liv uten Niva er som et liv uten bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange tilbake meldinger.. skal revurdere å fjerne merket da:well: har søkt litt etter TWIN TURBO merket som visnok skal sitte på sl65 men finner ikke noe bilde..

Kunne kansje vert noe,ikke sikker på om jeg vil ha NOE STJERNEGRIS PRODUKT PÅ BMW`n min men:assman

 

Dette er en s65 amg da, men det er samme merket, biturbo var det visst. Tøft merke da;)

IMG_5491.jpg

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helrått... VEt ikke mere hva jeg skal si! :) Men skal prøve å få tak i en gammel mustang 350/450/550 motor til Nivaen min hvertfall!

Ønsker deg hvertfall lykke til videre med dette og aldri glem oss, tror vi alle er like spente på hva som skjer fremover :) Men hvor mye power får du egentlig ut av dette monsteret, uten å tenke på at motoren sikkert veier en hel del?

 

Motoren veier ikke mye. Tror det var 178kg+girkasse..

 

her er bmw emblem, mener jeg..

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/One-Pair-2-PCS-of-V12-Chrome-Letters-Emblem-Badge_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33643QQihZ009QQitemZ190097440563QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bruke bakre delen.. å den andre tror jeg jeg kommer til å bruke sjøl.. har så mange 5litere(3stk:thanks ) att jeg må jo finne en fin E34 som det ikke er noe jobb utvendig på å hive inn en orginal V12 og automat...

Må jo finne på noe å gjøre nå når denne dritten snart er ferdig:fatality:

 

Hehe, er det du som heter frank s, forresten, og er det mulig at du kanskje kan ha en tolver til salgs etterhvert?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår