Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme ser jeg frem til også:) Leppa mi har fått en litt rar form noen steder, så kan bli aldri så spennende med 14"ere med betraktelig lavere profil, samt mer senk:afro Men ei leppe er ikke det verste man kan ødelegge heller.

 

Må forresten ut å skru litt på bilen min snart. Hvorfor? Jo, fordi stivt gewinde kombinert med humpete vinterveier = løs kaliper foran. Rister litt vel mye når skruer begynner å skru seg ut uten videre, noe som igjen skaper lyder som ikke høres helt bra ut.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kaliperen skrudd på ordentlig igjen, så da slipper jeg ulåter enn så lenge. Tok også å bøyde unna varmeskodet litt, da dette lå helt inntil bremseskiven omtrent. Mulig det var synderen til ulåtene. Tok i samme slengen og sprutet på masse WD40 og olje på fjørbeinslagrene mine, for disse har lagd noen klunkelyder når jeg har lagt over ei god stund. Et par desiliter med olje gjorde susen:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en del andre ting som tar tak før 16v leppa mi men. bærearmer osv har fått mye juling i det siste. plastikk føyer seg. verre med stål :p traversen og bærearmene mine + bunnpanna for den saks skyld har fine slitespor i seg alt sammen. en gti leppe kan man lett skrape. bare justere fangern litt lavere det ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme ser jeg frem til også:) Leppa mi har fått en litt rar form noen steder, så kan bli aldri så spennende med 14"ere med betraktelig lavere profil, samt mer senk:afro Men ei leppe er ikke det verste man kan ødelegge heller.

 

Hehe, så sant. Har en anelse om at den leppa kommer til å bli en forbruksvare:rolleyes:

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13" er for pyser.... får jo ikke bremser under noe slikt

 

Nei, får nok ikke ordentlige bremser under noe slikt nei, 15" på deg ell?! ;)

Massern, så Golfern din i Lena i går...virker som om du lett kunne fått jobb som brøytebil for Østre Toten kommune gitt... ;) hehe

Hørt om pris for plastsveising enda ell?

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får nok ikke ordentlige bremser under noe slikt nei, 15" på deg ell?! ;)

Massern, så Golfern din i Lena i går...virker som om du lett kunne fått jobb som brøytebil for Østre Toten kommune gitt... ;) hehe

Hørt om pris for plastsveising enda ell?

 

Får se litt enda,kommer an på om jeg får BBS`ene på einseren eller ikke.... går de på så blir det nok RSL på denne (14")

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår