Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hørtes veldig bra ut |massern|:) selv om du skulle hatt gule:) men får gå bra:)

4 lykter ble brått skrinlagt, så det får man nok ikke se noe av noe særlig lenger. Eller, senest til sommeren skal nok ny grill være på plass:) For mange utgifter på for lite lønn til neste måned, og da må jeg prioritere regninger, bot etc. Et pluss er jo at jeg har bursdag neste måned, så da kan det hende det dukker opp litt penger.

Syns det ble fett med klare jeg :) Emblemet syns jeg du burde ha der, kromma emblem foran og bak. Selv om bilen ikke er i showstand ifølge deg selv så er jo det artige detaljer :)

Vet ikke om den grillen jeg kan skaffe er med eller uten emblem, men er det uten så har jeg alt noen idé'er om hva annet jeg kan pryde fronten med:) Detaljene avgjør mye med en bil.

jeg syns faktisk det hadde vært tøffere uten emblem i grillen.. :)

Vi får se hva det blir til. Er det ikke emblem i grillen, så må jeg se om jeg får fikset noe annet skøyalt som nevnt over her:) Har alt en 3-4 ting i bakhodet som kunne blitt morsomt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

very nice! vet ikke om den er emblemfri, så jeg sendte en mail til dem nå. skal si fra så fort jeg får svar.

Vi får endelig håpe den ikke er emblemfri, sånn at du ikke får bestilt lik som meg:) Om ikke, så har jeg alltids en vri på lur sånn at det ikke blir helt likt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du sannelig der, remster. Hadde tenkt å sende en PM til deg angående hvordan du gjorde det/brukte av "verktøy" når du lagde grillen din. Limte du eller plastsveisa du? Fikk nemlig høre at det var herdeplast grillen var lagd av, og kunne dermed ikke sveises, men måtte derimot limes. Hmm, får kikke litt i tråden din, kanskje jeg får svar da:) Lenge siden jeg har lest så langt tilbake i tråden din, men får vel kanskje rotet fram noen fornuftige svar på spørsmålene mine.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du sannelig der, remster. Hadde tenkt å sende en PM til deg angående hvordan du gjorde det/brukte av "verktøy" når du lagde grillen din. Limte du eller plastsveisa du? Fikk nemlig høre at det var herdeplast grillen var lagd av, og kunne dermed ikke sveises, men måtte derimot limes. Hmm, får kikke litt i tråden din, kanskje jeg får svar da:) Lenge siden jeg har lest så langt tilbake i tråden din, men får vel kanskje rotet fram noen fornuftige svar på spørsmålene mine.

 

Alt av svar vil du finne i tråden min. men for å la deg slippe unna billig :p så skal jeg gi kjapp info. LODDEBOLT. alt du trenger ;) loddebolt, tålmodighet og litt ekstra plast. alle de grillene jeg har vært borti på golf har vært av smeltbar plast. ikke vært noe stort problem bare passe på å få det gjennomsmelta skikkelig på begge deler. går du ikke helt gjennom kan du banne på at det sprekker opp igjen. men, kan være kjekt å se litt på bilder osv fra tråden min for å få det litt mere utdypa.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens, da har man fått svar fra kaross.no.

 

spørsmålet mitt:

Heisann! Jeg lurer enkelt og greit på om grillen (art. nr. 5812514) er emblemfri? kort og godt om den ser slik ut som på bildet her: http://i67.photobucket.com/albums/h319/eiriksmil/zoom2.jpg

Mvh Marius

 

svaret jeg fikk:

den er ikke lik den grillen på bildet som du sende ved denne mailen.

den er lik den på det første bildet

---

altså sikkert den på bildet under i katalogen (http://www.kaross.no/images/shop/8003_9521990.JPG)

damn, jeg vil ha emblemfri med rød stripe...

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailen jeg sendte til dem:

Hei. Har et sprøsmål angående grill til en Golf 2. Hørte dere fikk skaffet 2-lykters grill med rød stripe rundt. Er dette tilfelle? Pris isåfall? Et bilde for å illustrere: http://i51.photobucket.com/albums/f398/golf2gti16v/Prosjekt/Mod1.jpg Samme om det er emblemfri eller ikke. Mvh Mads Kristian Fossen

 

Svaret jeg fikk:

Hei, og takk for henvendelsen.

GTI grill med 4 lykter til golf, koster 745 ink mva + evt frakt

GTI grill med 2 lykter til golf, koster 598 ink mva + evt frakt

 

Alt av svar vil du finne i tråden min. men for å la deg slippe unna billig :p så skal jeg gi kjapp info. LODDEBOLT. alt du trenger ;) loddebolt, tålmodighet og litt ekstra plast. alle de grillene jeg har vært borti på golf har vært av smeltbar plast. ikke vært noe stort problem bare passe på å få det gjennomsmelta skikkelig på begge deler. går du ikke helt gjennom kan du banne på at det sprekker opp igjen. men, kan være kjekt å se litt på bilder osv fra tråden min for å få det litt mere utdypa.

Fint jeg slipper litt billig unna:) Kikket såvidt i tråden din i går, men skal se litt nærmere på det etterpå igjen. Tenker jeg uansett skal gjøre et lite forsøk på grillen min selv, så får jeg rett og slett bare se hvordan resultatet blir. Tenker jeg bare kapper ut ramma med den røde listen rundt, og det samme på en 2-lykters grill uten rød list, forså å sveise på ramma med den røde lista på den med 2 lykter.

 

Takk for svar.

Blir bare bedre og bedre denne Golfen din Massern!!

 

Og Ken-GTI: ser ut til at vi kan få konkurranse fra han her karen;)

Hyggelig å høre;)

 

Skal ihvertfall gi dere all den konkurransen jeg klarer. Skal gå lavere enn lavest til sommeren, håper jeg:thumb GTi-leppa mi har alt fått smakt det betraktelig hittil.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår