Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

en del andre ting som tar tak før 16v leppa mi men. bærearmer osv har fått mye juling i det siste. plastikk føyer seg. verre med stål :p traversen og bærearmene mine + bunnpanna for den saks skyld har fine slitespor i seg alt sammen. en gti leppe kan man lett skrape. bare justere fangern litt lavere det ;)

Sånn var det på den forrige Golf'en min også, men GTi-leppa sitter litt lavere når det ikke er 90-fanger. Men skraper/subber/slår oppi jevnt på understellet mitt også (er jo likt senket som den forrige, så skulle bare mangle). Og bærebruene er ikke det som akkurat ligger høyest over bakken:) Litt må man ofre for lavheten.

Hehe, så sant. Har en anelse om at den leppa kommer til å bli en forbruksvare:rolleyes:

Det mistenker jeg også. Fint det bare er ei leppe, og ikke en dyr/stygg glassfiberfanger:)

Er det åpent for flere deltakere i denne "konkuransen" eller? ;)

Det kan se sånn ut, ja;)

Nei, får nok ikke ordentlige bremser under noe slikt nei, 15" på deg ell?! ;)

Massern, så Golfern din i Lena i går...virker som om du lett kunne fått jobb som brøytebil for Østre Toten kommune gitt... ;) hehe

Hørt om pris for plastsveising enda ell?

Jada, skal ikke klage på at bilen er for høy ihvertfall. Leppa får smake det betraktelig i disse snø/isklump-tider.

 

Har ikke det. Blir nok at jeg prøver selv først, og går det skeis, så tar jeg og bestiller en ny grill med rød stripe.

hehe ser sånn ut;) han jukser da, han har 14" :roll:

14" er ikke juks. Ikke så lenge det er 9 og 10" bredde på felgene man må ta hensyn til, samt ET5 på bakfelgene:) Dessuten tror jeg de fleste har gewinde som senker mer enn mitt, derfor må jeg ha en liten fordel med 14"ere.

Hehe, ok så du trenger bremser også...min er av det heller trege slaget, så holder i massevis med luftmotstand for å bremse gliset :hmmmmmmmmm:

 

Men blir bra med flere i konkurransen hvertall!

 

Hehe, ser Ken-gti tenker i samme ånden;)

Kan bli spennende denne "konkurransen" her:yodude: Skal uansett bli lavt nok, selv om jeg kanskje ikke vinner.

skal du med bremser da? go low, gi f i resten:yodude:

Thats the spirit!

Hehe, ja ser dette her..han har en fordel der...men vi skal nå gi an grei konkurranse fordet tipper jeg;)

Bring it on:) Skal prøve mitt beste for å få klint Golf'en lavere enn noen andre sine i konkurransen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Våknet opp alene og ensom i senga mi i dag, tenkte det var noe i livet mitt som manglet. Greit nok, jeg har jo bil, gewinde, felger, panser-BH og skinninteriør. Men det jeg manlget var nemlig bass! Vært foruten bass så altfor lenge nå, så jeg mannet meg opp og fikk slengt inn basskassa og forsterkeren min. Nå er jeg ikke lenger ensom her i livet, og kan endelig nyte negermusikken min sånn det burde gjøres - nemlig med BASS;)

 

Et bilde av klenodiumet (sorry for rot og møkk):

S4300223-5.jpg

 

Samt Golf'en som står og gliser for seg selv på gårdsplassen:

S4300225-4.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye senker gewinde din max?

Hmm, mener det var 90mm omtrent, ja. Så har ikke så altfor mye igjen å gå på. Er kanskje ikke lavhet som er det viktigste for H&R heller:)

120mm her;)

Jaja, slutt å skryt:) Skal godt gjøres å kjøre med 120mm senk til vanlig, uten drastiske forbedringer på skjermbuer, bærebruer, innerskjermer osv:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mener det var 90mm omtrent, ja. Så har ikke så altfor mye igjen å gå på. Er kanskje ikke lavhet som er det viktigste for H&R heller:)

 

Jaja, slutt å skryt:) Skal godt gjøres å kjøre med 120mm senk til vanlig, uten drastiske forbedringer på skjermbuer, bærebruer, innerskjermer osv:)

 

hehe:p med de hjula jeg har og lett modda hjulbuer så får jeg til ca 100mm senk før styrestagene tar oppi ramma

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da fælt som han AlmRacing fyren maser da |massern|;) hehe:)

blir nok mer enn lav nok golfen din til sommeren tror je:)

gromt med litt anlegg igjen å tenker je:)

 

talas.,

 

Je masar da ældri 240tic... ;)

hehe...!

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tænk ju, båj:)

7-15" , mener det var et25 ja:)

går godt under skjerma;)

Stemmer. Har litt snillere dimensjoner enn meg du da, så sånn sett har du en liten fordel:)

Heisann |Massern|

fått gjort noe med Golfern de siste dagene? :)

Synd det er snøvær om dagen :(

Masse salting og dritt og møkk...!

Nja, heller lite. Ikke så mye jeg får gjort før enn til sommeren, og da er det mer senk, felger, skjermbuelister og grill som gjelder. Har uansett tenkt på et par småting jeg mest sannsynlig skal gjøre:)

Var da fælt som han AlmRacing fyren maser da |massern|;) hehe:)

blir nok mer enn lav nok golfen din til sommeren tror je:)

gromt med litt anlegg igjen å tenker je:)

 

talas.,

Han holder da tråden min i live, om ikke noe annet, ja:) Hehe.

 

Lavt skal det bli, får jeg tro. Litt høyere enn bildene Jonas la ut skal nok være fullt mulig. Todelt lakk hadde jo også vært noe, men det gidder jeg nok ikke på denne bilen her.

 

Men felgene vurderer jeg å pusse opp igjen til vinteren igjen, da med sort senter. Synes det så rimelig bra ut.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår