Gå til innhold

Oppussing av golf cab 1986mod. BRAHZZMOBIL

Ranger emnet


Lassjus

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er griseheldig som har en Einser-cab uten Schnellboot-fangere! Du har til og med fangerne med kromlist i. Du aner ikke hvor lenge jeg leita på høggere for å finne en bra nok bakfanger til bilen min. Så når man har slikt bør man vokte det vel.

 

Jeg ville, som mannen før meg, kun handla handla meg noen smakfulle hjul og en gewinde i egnet prisklasse. Videre ville jeg ha bytta ut alle blinkerne mot enten svarte eller hvite og baklysa mot originale svarte fra In-Pro eller lakka de du har med Folia-Tec-lakk fra Eiker (alt ettersom hva lommeboka tillater).

 

Resultatet blir en oppsiktsvekkende, smakfull bil ,som ikke koster skjorta:).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer. Skal prøve å følge opp med flere gode bilder i dag. Planen var å ta vare på bilen ja. Har ikke lyst til å gjøre noe med den som ødelegger. Men skal senkes i dag, og har tenkt å skaffe meg felger. Har noen 15" liggende hjemme, men tror jeg selger de. Er ikke helt sånne jeg er ute etter. Gewinde? Hva er det for noe? Har hørt ordet før i golfsammenheng.

 

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Gewinde. Hm. Jeg har kjøpt noen fjærer allerede. Vil senkes 40 mm. Er ikke det en grei størrelse? Hehe.. Vi får se Fribb. Kan hende vi mkker en king size spoiler eller noe ;)

 

40mm er vintersenk Lasse. Skal nok få lurt på deg gewinde og noe spreke felger til våren.

 

Og setter du spoiler på bilen blir det bråk ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Gewinde. Hm. Jeg har kjøpt noen fjærer allerede. Vil senkes 40 mm. Er ikke det en grei størrelse? Hehe.. Vi får se Fribb. Kan hende vi mkker en king size spoiler eller noe ;)

 

40???? Hmm litt lite.... :) Dinglevims.. Reis ned til han og forklar åssen man senker nok :)

 

Caben min er 80-90 mm... senka altså...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jaja.. Det er greit å senke den litt nå da. Hvor mye må man ut med for mer senk da? Jeg dropper spoileren. Var en spøk ;)

 

En kembo glassfiber spoiler gjør seg godt på alle bilder lasse.

Og lars, hva har du tenkt å gjøre med det??? he he :P

 

Ser ikke ut til at det blir senk på deg i dag lasse, kanskje i morgen en gang. Dimglevims ligger bare å drar seg hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at det blir senk på deg i dag lasse, kanskje i morgen en gang. Dimglevims ligger bare å drar seg hele dagen.

 

Dinglevims var på Vaerste til kl 5 imorges og holdt på med Celica'n til Bjørn-O så han er litt trøtt idag. Men nå blir alt så mye bedre. Stikker og henter fjørene nå også kommer jeg en tur...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lønning, og er veldig på å kjøpe nye ting. Dette kunne være av interesse å kjøpe hvis noen har det for salg:

-Lykter, klarglass eller med kors i.

-Badgeless grill.

-Ny lås til bakluka, (se starten av posten...)

-Grilllist av denne typen eller med bare ett lyktsett.-BILDE--BILDE2-,e eller denne -BILDE3-

 

Hvis noen har dette, send meg en PM eller mail på farstad_l@hotmail.com

 

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår