Gå til innhold

Oppussing av golf cab 1986mod. BRAHZZMOBIL

Ranger emnet


Lassjus

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten, nå har et tidligere problem med bilen oppstått for fult igjen. Jeg har hatt problemer med noe jeg trodde var kondens før (kan fortsatt hende det er det) Fikk beskjed: fyll tanken helt fult, og hold den relativt full, så skal det ikke være noe problem. Men støtt og stadig stopper den opp og vil ikke kjøre videre. Den fusker på gassen, og om jeg tar for høyt turtall mens jeg ruser den stopper motoren. Kan ruses ved lavt turtall, men om jeg slipper gasspedalen helt vil turtallet fallet, og til slutt motoren kveles. Etter at motoren har "dødd" på denne måten er det veldig vankelig å få start på bilen igjen. Tanken er nå nesten helt full, men alikevell stopper bilen 3 ganger på en 5 minutters strekning (fra jobben og hjem)

Noen som klarer å resonere seg frem til problemet, eller enda bedre en løsning? Da hadde jeg blitt chappy!!

 

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av en på jobben at problemet mitt med motoren kan skyldes at jeg må skifte stifter. Han snakket også om at jeg måtte skifte noe annet mens jeg var i gang, hvis ikke gikk stiftene med en gang igjen. Kan dette stemme?

 

Motorproblemet er beskrevet tre poster ovenfor.

 

Takk, Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av en på jobben at problemet mitt med motoren kan skyldes at jeg må skifte stifter. Han snakket også om at jeg måtte skifte noe annet mens jeg var i gang, hvis ikke gikk stiftene med en gang igjen. Kan dette stemme?

 

Motorproblemet er beskrevet tre poster ovenfor.

 

Takk, Lassjus

 

 

hvordan motor/kode har du?

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Fant en del griller til Golf på ebay.de Har lyst på grill med bare 2 lykter, ikke fire, men liker virkelig chromelisten langs grillen min. Går det an å få montert den over på en annen grill tror dere, eller må jeg kjøpe en grill med chromelist? Noen erfaringer?

 

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fant en del griller til Golf på ebay.de Har lyst på grill med bare 2 lykter, ikke fire, men liker virkelig chromelisten langs grillen min. Går det an å få montert den over på en annen grill tror dere, eller må jeg kjøpe en grill med chromelist? Noen erfaringer?

 

Lassjus

 

Hjørnene er jo like så det er bare å skaffe seg midtstykket med kromlist.

Dette er noe jeg IKKE ville ha kjøpt på ebay pga faren for skader ved transport.

Dukker jo stadig vekk opp sånne på høggere rundt forbi da...

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Ja.. Sikkert et godt poeng der, smart.. men er kanskje ikke så mange som bare selger midtstykket? Er ikke så mange steder jeg finner midtstykke med chromelist. Ikke som jeg har funnet hvertfall.. noen der ute som har en til overs? ;)

 

Lurer også på om noen har "shavet" bilen sin bak, og har et cabrioletmerke jeg kan kjøpe..?

 

hm. post nr hundre det her

 

 

Lassjus

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår