Gå til innhold

Streetmeet lør 23/08 @ Strømmen

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer jeg oxo... jeg kommer ifra kragerø i telemark... og da midt problem er: jeg veit ikke hvor strømmen er =) hehe... kan jeg få en forklaring? =) skal prøve å skaffe flere biler ifra kragerø... men jeg og dama kommer ihvertfall... se etter en skikkelig kebab tralle =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Noen fra hamar/gjøvik/lillehammer som har tenkt seg nedover?

Mulig jeg tar en tur jeg og..

 

Er ikke umulig at jeg tar en tur nedover. Siste helgen på Østlandet på en stund, så da får jeg benytte sjansen til noe annet enn å sitte hjemme.. :D

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kart eller en god forklaring. Har kjørt igjennom Lillestrøm mange ganger, men aldri strømmen som jeg kan huske.

Jeg kan litt av veien.... Kjører forbi avkjøringa til SIA og så tar jeg den tunellen som det står strømmen på istedet for å kjøre ned til rælings tunellen. Hvor kjører vi etter å ha kommet ut av den tunellen?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Har noen kart eller en god forklaring. Har kjørt igjennom Lillestrøm mange ganger, men aldri strømmen som jeg kan huske.

Jeg kan litt av veien.... Kjører forbi avkjøringa til SIA og så tar jeg den tunellen som det står strømmen på istedet for å kjøre ned til rælings tunellen. Hvor kjører vi etter å ha kommet ut av den tunellen?

 

Rett frem;) :D

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår