Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Ranger emnet


staff

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hahahaha, pure gold! :D

 

Fritt for å være pedanten, det staves IKKE "lys pære". Det kan fort være en "pære" som i frukten, med lyst skall... Lyspære derimot er et objekt som brukes for å omdanne elektrisk energi til synlig lys.

 

og nå skal jeg poste bilde av en halvnaken dame jeg fant når jeg søkte på google etter light. Hun var nok fullt påkledd, men det gjør egentlig samme nytten, da denne tråden er fullstendig idiotisk, men veldig morsom :D

 

the_light.jpg

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link der dere kan lese om egenskapene til forskjellige lyskilder, og på denne linken står det mye nyttig informasjon om glødelamper.

 

Å kalle lyspærer for lyspærer er vel å generalisere, jeg personlig ville nok kalt det en glødelampe eller halogenpære osv. alt ettersom hvilken 'lyspære' vi snakker om - på samme måte som man ikke vil si at en bil bare er en generell bil, men gjerne en personbil, stasjonsvogn osv, eller enda bedre - Opel, BWM, Honda osv... kanskje tilogmed Vectra, E36, CRX osv.

 

Osram 60W Glødelampe ftw!

 

 

Her kan dere forresten kjøpe billige halogenpærer. :thumb

 

 

 

 

 

Edit:

Litt eyecandy - et pent eksemplar av glødelampen, i blå finish.

lyspaere.jpg

 

 

 

 

 

:hammer

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link der dere kan lese om egenskapene til forskjellige lyskilder, og på denne linken står det mye nyttig informasjon om glødelamper.

 

Å kalle lyspærer for lyspærer er vel å generalisere, jeg personlig ville nok kalt det en glødelampe eller halogenpære osv. alt ettersom hvilken 'lyspære' vi snakker om - på samme måte som man ikke vil si at en bil bare er en generell bil, men gjerne en personbil, stasjonsvogn osv, eller enda bedre - Opel, BWM, Honda osv... kanskje tilogmed Vectra, E36, CRX osv.

 

Osram 60W Glødelampe ftw!

 

 

Her kan dere forresten kjøpe billige halogenpærer. :thumb

 

 

 

 

 

Edit:

Litt eyecandy - et pent eksemplar av glødelampen, i blå finish.

lyspaere.jpg

 

 

 

 

 

:hammer

jeg aner ikke hva bwm er for noe? er det en plenklipper?

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår