Gå til innhold

Min 740:)

Ranger emnet


_MazdaPowah_

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut bilen min og hva som har blitt gjort siden jeg kjøpte den:)

 

Slik så den ut når jeg kjøpte den:

Gammaltbilde.jpg

gammalt2.jpg

gammalt1.jpg

 

Motoren er en 230et som er chippa med viking-chip og stlt opp trykket til 0.83 bar ladetrykk cirka. Montert KN-filter og 3" JT.

Ellers så har jeg montert add on framme, sideskjørt, GT-ratt, senket den 40mm g kappet 2 ringer fremme.

 

Så sånn ser den ut nå:

nytt.jpg

nytt1.jpg

nytt2.jpg

nytt3.jpg

nytt4.jpg

nytt5.jpg

nytt6.jpg

nytt7.jpg

nytt8.jpg

Volvoenbakfr.jpg

 

 

Noen forslag til hva jeg burde ha endret på?:) Og ja, jeg vet at jeg må skaffe meg add-on bakedamndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil!

 

MEn siden du spør om det er noe du kan endre på så synes jeg den nettinggrillen og øyelokka ikke ser ut. Ta vekk øyelokka og sett på den turbo-grillen som var på bilen før!

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..tror ikke jeg klarer å dumpe øyelokka:p synest det så så tomt ut uten de:p hehe..add-on'en var ikke så dyr..kjøpte de me spoilershop, betalte vel 750 cirka for framme. Skulle hatt bake men det kostet jo 1500 så det ble litt mye...men får ta det ettervert:) Hadde vært morro å fått litt mer power ut av den men tror ikke det er så lurt å stille opp mer trykk. Videre planer er jeg ikke sikker på..noen forslag? Har lurt litt på den orginale turbovingen men vet ikke om det hadde blitt så fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil det der ja, er det noe jeg skal hakke på utenom at du mangler bakdelen av stylinga. Må det vell bli den svarte smale lista som er klistra på under side rutene, oppe midt på dørene og som går ut på skjermene. Riv av den, krøll den sammen og poler under;)

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal prøve å skrape ihop litt penger til add-on bak og en turbo-vinge:) Kostet 2000 for en helt ny turbovinge hos volvo. Men må vel vær mulig å få tak i brukt en plass?

Har lurt litt på å selge felgene å kjøpe meg noen som er litt større..men enten koster de flesk eller så er det felger som alle andre har(eiker). Så får se hva det blir til:) skal vertfall ha noe med kant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår